چرا بهتر است گوشی جدید شما Mate 10 Pro هوآوی باشد؟ (+عکس)

شرکت هوآوی می‌گویند حتی زمانی که به صورت مستمر از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید هم می‌توانید به مدت دو روز کامل Mate 10 Pro را مورد استفاده قرار دهید.

موبنا – تا چند سال قبل برند هوآوی در عرصه گوشی‌های هوشمند شهرت چندانی نداشت و مردم برای خرید دستگاه موبایلی جدید محصولات این شرکت چینی را نمی‌شناختند. این اتفاق پیش از آن بود که هوآوی تصمیم بگیرد گوشی‌های کاربردی، زیبا و ارزان خود را روانه بازار کند و همین مسئله باعث شد با فاصله زمانی کوتاه هوآوی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شود.

بهترین محصولی که این شرکت تاکنون روانه بازار کرده است Mate 10 Pro نام دارد که هم اکنون در سراسر جهان فروخته می‌شود و به طور حتم زیبایی و کارایی آن توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. نمایشگر این گوشی هوشمند OLED است و به اندزاه ۶ اینچ ساخته شده است. کیفیت تصاویر در نمایشگر این محصول بسیار قابل ملاحظه است، متن‌ها با شفافیت و به صورت کاملا واضح به نمایش درمی‌آیند و کاربر از تماشای این نمایشگر احساس خوبی دارد. اگر این دستگاه موبایلی را در کنار گوشی هوشمند «سونی ایکسپریا ایکس‌زد پریمیوم» مجهز به نمایشگر ۴ هزار پیکسلی قرار دهیم متوجه خواهیم شد که تفاوت چندانی در خروجی نهایی آنها دیده نمی‌شود و از این نظر نمایشگر Mate 10 Pro هوآوی را می‌توان بسیار کارآمد دانست.

شرکت هوآوی در جریان طراحی و ساخت این گوشی هوشمند فرآیندی را دنبال کرد که این روزها کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده تلفن همراه انجام می‌دهند و بر اساس آن، جک استاندارد ورودی هدفون حذف شد. بر این اساس شما در گوشی هوشمند Mate 10 Pro می‌توانید با هدفون‌های بی‌سیم یا از طریق هدفون‌هایی که قابلیت اتصال به ورودی شارژر دستگاه را دارند به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش کنید و تماس‌های تلفنی را هم از این طریق برقرار سازید.

چرا بهتر است گوشی جدید شما Mate 10 Pro هوآوی باشد؟ (+عکس)

باید اعتراف کرد حذف جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری هدفون آنقدرها هم برای شما مشکل ایجاد نمی‌کند. زیرا برای لذت بردن از قابلیت‌های صوتی Mate 10 Pro همه پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است. این گوشی هوشمند به یک باتری پرظرفیت هم مجهز شده است تا به کمک آن نگرانی برای تماشای ویدیوهای باکیفیت و استفاده طولانی مدت از دستگاه موبایلی خود نداشته باشید. این پرچمدار چینی باتری ۴۰۰۰ میلی ‌آمپری دارد و به عبارت دیگر می‌توان گفت شما با هر بار شارژ کردن دستگاه به طور معمول می‌توانید به مدت دو ساعت از آن استفاده کنید.

شرکت هوآوی می‌گویند حتی زمانی که به صورت مستمر از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید هم می‌توانید به مدت دو روز کامل Mate 10 Pro را مورد استفاده قرار دهید و نگران تمام شدن انرژی ذخیره شده در باتری آن نباشید.

یکی دیگر از اتفاقاتی Mate 10 Pro را از همه گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی مجزا می‌کند بهره‌مندی آن از فناوری هوش مصنوعی است. زمانی که چند هفته این دستگاه موبایلی را مورد استفاده قرار دهید به خوبی متوجه می‌شوید که هوش مصنوعی چه کارهایی برای شما انجام می‌دهد و متناسب با رفتارهای شخصی شما چه قابلیت‌هایی در اختیارتان می‌گذارد. سیستم هوش مصنوعی در این گوشی هوشمند قادر است الگوهای شما برای استفاده از دستگاه را تحلیل کند و متناسب با آن قابلیت‌ها و کارایی گوشی را برای شما ارتقا دهد. این گوشی هوشمند از سیستم شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند و شما با ابزار شارژی که داخل جعبه ثرار گرفته است به راحتی می‌توانید در فاصله زمانی کوتاه انرژی مورد نیاز دستگاه را به حداکثر برسانید.

چرا بهتر است گوشی جدید شما Mate 10 Pro هوآوی باشد؟ (+عکس)

دوربین دیجیتالی یکی دیگر از بخش‌های قابل ملاحظه در Mate 10 Pro محسوب می‌شود و هوآوی به واسطه همکاری‌های نزدیکی که با شرکت Leica دارد، پرچمدار جدید خود را به یکی از بهترین حسگرهای تصویربرداری موجود در جهن مجهز کرده است. لنزهایی که در این شرکت ساخته می‌شوند کیفیت دوربین‌های دیجیتالی حرفه‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارند. گوشی Mate 10 Pro هم مانند پرچمدار قبلی هوآوی از این قاعده مستثنی نیست و توانسته است یک لنز پیشرفته Leica را برای تصویربرداری شامل شود. در حالی که دیگر شرکت‌ها می‌کوشند دوربین دیجیتالی در گوشی‌های جدید خود را با کیفیت بالا عرضه کنند، شرکت هوآوی در این زمینه از یک کمپانی حرفه‌ای کمک گرفته است تا بهترین تجربه را برای کاربران خود به ارمغان آورد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند دو حسگر مجزا دارد که یکی از آنها به صورت رنگی تصویربرداری می‌کند و حسگر دیگر هم در حالت تک‌رنگ یا سیاه و سفید تصاویر را تهیه می‌کند. شما با استفاده از این دوربین دیجیتالی می‌توانید عکس‌های پورتره تهیه کنید، جزییات بیشتری از محیط پیرامون خود در تصاویر ثبت کنید و حتی در فضاهایی که نور بسیار کمی دارند هم بهترین عکس‌ها را بگیرید.

برای این گوشی هوشمند پردازنده پرقدرت Kirin 950 ساخت شرکت هوآوی در نظر گرفته شده است که هشت هسته پردازشگر پرقدرت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این هسته‌های پردازشگر مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی و شبکه پردازش عصبی (NPU) بر حسب حجم کاری که کاربر انجام می‌دهد فعال می‌شوند تا میزان مصرف انرژی به حداقل برسد. همین قابلیت بهترین گوشی هوشمند هوآوی را نسبت به همه گوشی‌های موجود در بازار جهانی مجزا کرده است.

چرا بهتر است گوشی جدید شما Mate 10 Pro هوآوی باشد؟ (+عکس)

این محصول با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد و برای آن رم ۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. البته باید توجه داشت که برای پرچمدار هوآوی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو-اس‌دی پیش‌بینی نشده است تا حافظه آن را بتوان افزایش داد. جعبه این گوشی هوشمند بسیار تکمیل است، طراحی آن بسیار زیبا است، روی نمایشگر از لایه محافظ گوریلا گلاس ۵ استفاده شده است، هوش مصنوعی قابلیت‌های آن را  ارتقا داده است و در مجموع می‌توان گفت Mate 10 Pro هوآوی همه آنچه که یک کاربر حرفه‌ای نیاز دارد را در اختیار او قرار می‌دهد.

در مجموع باید گفت ظرفیت باتری این گوشی هوشمند در مقایسه با پرچمداران دیگر شرکت‌ها که هم‌اکنون در ابزار فروخته می‌شوند بسیار بیشتر است. اینکه بتوانید با هر بار شارژ کردن گوشی هوشمند خود بدون نگرانی به مدت دو روز از آن استفاده کنید تجربه بسیار خوشایندی خواهد بود. استفاده از باتری پرظرفیت در کنار سیستم هوش مصنوعی به این معنی خواهد بود که هیچ بخشی از انرژی در گوشی هوشمند جدید شما هدر نخواهد رفت.

نمایشگر OLED این گوشی هوشمند نیز یکی دیگر از اتفاقاتی است که می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. در این نمایشگر تصاویر با کیفیت بالا، رنگ‌های واضح، شفاف و بسیار واقعی به نمایش درمی‌آیند و اگر بخواهیم آن را با نمایشگر «گلکسی اس۸» سامسونگ مقایسه کنیم باید بگوییم که Mate 10 Pro هوآوی نمایشگر بسیار باکیفیت‌تری دارد. در کل، Mate 10 Pro می‌تواند همان گزینه‌ای باشد که برای خرید گوشی هوشمند جدید مورد توجه قرار بگیرد.

چرا بهتر است گوشی جدید شما Mate 10 Pro هوآوی باشد؟ (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا