پیام رسان «بله» بروز رسانی شد

نسخه اندروید نرم افزار پیام رسان “بله” با افزودن قابلیت های جدید از قبیل امکان پرداخت عوارض خروج از کشور، استعلام و پرداخت قبض تلفن همراه و پرداخت قبض جریمه خودرو بروزرسانی شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیام رسان “بله” یک نمونه کاملا موفق در حوزه استارت آپ ها است که با حمایت بانک ملی ایران عملیاتی و در نهایت به محصولی منحصر به فرد تبدیل شد؛ پیام رسانی بومی که قابلیت عملیات های بانکی را نیز دارد.
بانک ملی ایران حمایت از استارت آپ ها، صاحبان فکر و ایده در کشور را وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود می داند زیرا استارت آپ ها راه حل های بسیار موثر و کم هزینه ای برای حل مشکلات مزمن و دیرینه جامعه ارائه می دهند. گفتنی است در بستر نرم افزار “بله” ، علاوه بر انجام عملیات بانکی و پرداخت و درخواست پول، امکان گفتگو، ارسال فیلم، عکس و پیام نیز برای کاربران فراهم هست.
پیام رسان بله تنها پیام رسان دو منظوره با قابلیت ارائه خدمات مالی متنوع اعم از کارت به کارت، استعلام و پرداخت قبض تلفن همراه، پرداخت عوارض خروج از کشور، پرداخت قبض جریمه خودرو، خرید شارژ و درخواست پول بوده و ضمناً می تواند یک اپلیکیشن کامل کننده در کنار محصول توانمند بانک، سامانه بانکداری الکترونیک «بام»، باشد.
کاربران در صورت نصب «بله» بر روی گوشی خود پیام های ورود و استفاده از خدمات سامانه بانکداری الکترونیک “بام ” را از طریق این اپلیکیشن دریافت می کنند و همچنین می توانند در صورت سفر به خارج از کشور از این پیام رسان استفاده نمایند.
شایان ذکر است جشنواره «به شانس برنده شدن، بله بگو» از اول دی ماه آغاز و تا ۳۰ بهمن ماه ادامه دارد و کسانی که در این مدت پیام رسان بله را نصب کنند نیز می توانند از شانس برنده شدن جایزه ویژه این جشنواره شامل یک دستگاه خودروی ۲۰۶ و نیز چهار عدد گوشی آیفون X، چهار عدد گوشی آیفون ۸ و ۱۶ عدد ساعت هوشمند بهره مند شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا