تقدیر از متخصصان جوان سامانه «بام»

در آستانه سالروز راه اندازی سامانه بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران “بام” طی مراسم و در فضایی صمیمی از طراحان جوان، متخصص و دست اندرکار تولید سامانه و تیم پشتیبانی آن در شرکت داده ورزی سداد، قدردانی به عمل آمد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، در این مراسم که دکتر فرامرز خالقی مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره، مهندس حمیدرضا مختاریان عضو هیأت مدیره و معاونت نرم افزار، مهندس اسدالهی کیا و خانم مهندس مهرابی، مدیران سامانه بام حضور داشتند؛ از یکایک تیم برنامه نویس، طراح و پشتیبانان جوان و خوش ذوق سامانه منحصر بفرد “بام” (بانک امن من ) تقدیر به عمل آمد.
دکتر فرامرز خالقی مصادف شدن این نشست صمیمانه را با خبر افتخار آفرین و منتخب برتر شدن واژه “سامانه بام” (بانک اول من) در موتور جست و جوی گوگل و نیز سالروز حضورش در شرکت داده ورزی سداد ( ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۵ ) را اتفاقی مبارک عنوان کرد و از همکاری ارزشمند ، همراهی صمیمانه و همفکری سایر همکاران حاضر و غایب اعم از اداری و تخصصی ، فنی و غیر فنی که برای پیاده سازی و راه اندازی سامانه ها، محصولات و موفقیت های حاصله شرکت ، در طول کمتر از ۲ سال گذشته، زحمات زیادی کشیده اند و در به ثمر رسیدن این موفقیت نقش بسزایی ایفا کردند قدردانی کرد و گفت: برای دستیابی به پیروزی های جدید و نو، به هیچ وجه در برابر محدودیت ها و کاستی ها نباید دلسرد شد؛ بلکه باید با تلاش و جدیت بیش از پیش محصولات جدید خلق کرد و به آینده ای روشن و توسعه بانکداری الکترونیک بویژه با سرآمدی بانک ملی ایران در میان بانک های کشور امیدوار بود.
وی در ادامه با توجه به انتخاب واژه “بام” به عنوان مفهوم برتر در جستجوی مفاهیم بانکی گوگل در سال ۲۰۱۷، در میان ایرانیان را، نشان از درستی راه طی شده در شرکت داده ورزی سداد اعلام و به همکاران تأکید کرد که با شعار ما می توانیم لازم است منسجم تر از پیش و همدلانه برای مدیریت و نیز تولید سامانه ها و فرآورده های جدید همت گماریم.
در ادامه، مهندس حمیدرضا مختاریان عضو هیأت مدیره و معاونت نرم افزار داده ورزی سداد که مدیریت و رهبری تیم را طی دوسال گذشته به خوبی بر عهده داشت نیز ضمن تشکر و تقدیر، از همکاران راه اندازی سامانه “بام” در تولید، طراحی و پشتیبانی و به ثمر رساندن این محصول ارزشمند برای بانک ملی و مشتریان قدردانی و این نکته را یادآور شد که پروژه ی “بام” نشان داد که ما میتوانیم با همدلی به موفقیت های خوب دست یابیم. وی گفت: من همواره گفته ام که شما همکاران در حد خوب هستید؛ اما باید برای عالی شدن که هدف نهایی این تیم متخصص و ایده پرداز و نیز تمامی همکاران شرکت داده ورزی سداد است تلاش و کوشش مضاعف کنیم. مهندس مختاریان در ادامه ضمن تشکر از همراهی، هدایت و حمایت های دکتر خالقی، از زحمات و پشتکار کلیه ی همکاران و متخصصان در پروژه مذکور تشکر و قدردانی کرد.
در انتهای این مراسم صمیمانه که در سالن اجتماعات شرکت داده ورزی سداد برپا شد، هدایایی از طرف بانک ملی به رسم یادبود و تقدیر از تلاش گروه به همکاران دست اندرکار پروژه “بام” توسط دکتر خالقی و مهندس مختاریان اهداء و عکسی به یادگار گرفته شد.
تقدیر از متخصصان جوان سامانه «بام»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا