قابلیت تشخیص چهره به فیسبوک اضافه شد

فیسبوک در این به‌روزرسانی سه قابلیت جدید در نظر گرفته است تا به کمک آنها بتوانید خود را در عکس‌های مختلف شناسای کنید و بدون آنکه تگ شده باشید از انتشار عکس خود مطلع شوید.

موبنا – شبکه اجتماعی فیسبوک چند قابلیت جدید عرضه کرده است که کاربران آن می‌توانند به صورت گزینشی در صورت تمایل از آنها استفاده کنند. این ابزارهای جدید به مشترکان شبکه اجتماعی فیسبوک کمک می‌کنند تا بتوانند آسان‌تر از گذشته عکس‌های مربوط به کاربر دیگر را شناسایی کنند.

یکی از گزینه‌های جدید که به این پلتفرم اجتماعی اضافه شده است، زمانی که به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار گیرد این امکان را فراهم می‌کند تا هر وقت تصویر شما در یک عکس توسط دوستان منتشر شد بدون آنکه نام شما در آن عکس برچسب خورده باشد از این مسئله مطلع شوید. این قابلیت همچنین می‌تواند به عنوان یک سیستم امنیتی مورد استفاده قرار گیرد تا اگر شخص دیگری از عکس شما برای پروفایل خود استفاده کرد مطلع شوید.

قابلیت تشخیص چهره به فیسبوک اضافه شد
A smartphone user shows the Facebook application on his phone in the central Bosnian town of Zenica, in this file photo illustration from May 2, 2013. More than a dozen brokerages increased their price targets on Facebook Inc shares on October 31, 2013. REUTERS/Dado Ruvic/Files (BOSNIA AND HERZEGOVINA – Tags: SOCIETY SCIENCE TECHNOLOGY BUSINESS)

فیسبوک در این به‌روزرسانی سه قابلیت جدید در نظر گرفته است تا به کمک آنها بتوانید خود را در عکس‌های مختلف شناسای کنید و بدون آنکه تگ شده باشید یا به عبارت دیگر نام شما روی عکس اطرافیان برچسب خورده باشد، از انتشار عکس خود مطلع شوید. با این توضیحات پس از مشاهده عکس می‌توانید نام خود را روی آن برچسب بزنید، نام خود را از روی عکس حذف کنید یا با فرد مورد نظر تماس بگیرید تا عکس شما را حذف کند.

قابلیت جدید به واسطه فناوری هوشمند تشخیص چهره فیسبوک ارایه شده است. فناوری فیسبوک تمام پیکسل‌های موجود در عکس‌هایی که تاکنون در آنها تگ شده اید را تحلیل می‌کند و از این طریق الگوریتم‌هایی را برای خود ارایه می‌دهد تا با آن بتواند شما را در عکس‌های بعدی هم شناسایی کند. زمانی که یک عکس یا تصویر ویدیویی منتشر می‌شود، سیستم فیسبوک به صورت خودکار آن را با عکس قبلی شما مقایسه می‌کند.

شما در آخرین به‌روزرسانی فیسبوک می‌توانید قابلیت «تشخیص چهره» را مشاهده کنید تا در صورت تمایل آن را فعال یا غیرفعال کنید. با فعال کردن آن امکان تشخیص چهره شما از ابتدا تاکنون فراهم می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا