همه آنچه که باید در مورد «نوکیا ۹» بدانید

این گوشی هوشمند با سیستم عامل «اندروید ۸ اوریو» ساخته شده است که نمایشگر ۵.۵ اینچی آن از نوع OLED است, حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را شامل می‌شود و برای آن باتری ۳۲۵۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده است.

موبنا – شرکت «اچ‌ام‌دی گلوبال» پس از آنکه پرچمدار گوشی‌های خود را با نام «نوکیا ۸» روانه بازار کرد هم‌اکنون خود را برای پیشرفته‌ترین و بهترین گوشی بعدی خود آماده می‌کند: «نوکیا ۹».

اوایل ماه جاری میلادی از سوی منابع آگاه شنیده شد که «نوکیا ۹» در ژانویه ۲۰۱۸ به صورت رسمی معرفی می‌شود و با این توضیحات می‌توان گفت تنها چند هفته تا زمان ورود آن به بازار جهانی باقی مانده است. هم‌ اکنون جزییات بیشتری در مورد این محصول ارایه شده است و این طور که رسانه‌های خبری گزارش دادند، پرچمدار جدید نوکیه به کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) رفته است تا مجوزهای لازم را از آنها بگیرد.

همه آنچه که باید در مورد «نوکیا ۹» بدانید

بر اساس اسناد منتشر شده از سوی FCC، مدل جدید گوشی هوشمند نوکیا با کد TA-1005 در این شرکت توسعه یافته است و از آن با نام «آواتار» هم یاد می‌کنند. این گوشی هوشمند با سیستم عامل «اندروید ۸ اوریو» ساخته شده است که نمایشگر ۵.۵ اینچی آن از نوع OLED است و هنوز به درستی کیفیت نمایشگر مشخص نشده است. وظیفه ساخت این نمایشگر را شرکت ال‌جی برعهده داشته است.

گوشی هوشمند جدید «نوکیا ۹» حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را شامل می‌شود و برای آن باتری ۳۲۵۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده است. در بخش عکسبرداری و فیلمبرداری، این گوشی هوشمند دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی دوگانه ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی را در خود جا داده است.

گوشی هوشمند «نوکیا ۹» یا «آواتار» تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ را شامل می‌شود که قدرتمندترین تراشه شرکت کوالکام است. شرکت اچ‌ام‌دی در حال انجام مذاکرات با اپراتورهای آمریکایی است تا نحوه ورود گوشی مذکور به بازار را مشخص کند.

دکمه بازگشت به بالا