سامسونگ از فروش آیفون ۲۰ میلیارد دلار کسب درآمد می‌کند

مرکز نمایشگرهای سامسونگ در سال ۲۰۱۷ میلادی ۵۰ میلیون پنل نمایشگر برای گوشی هوشمند «آیفون ایکس» تولید کرد.

موبنا – گزارش جدید منتشر شده از سوی رسانه‌های کره‌ای حاکی از آن است که مرکز تولید نمایشگرهای سامسونگ در سال ۲۰۱۸ میلادی بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون قطعه نمایشگر انعطاف‌پذیرOLED  را برای گوشی‌های آیفون اپل تولید خواهد کرد.

اگر این اطلاعات درست باشد،‌ این مسئله به آن معنی خواهد بود که مرکز توسعه و تولید نمایشگرهای سامسونگ تنها از فروش پنل‌های مذکور به شرکت اپل درآمدی بالغ بر ۱۹.۸ تا ۲۲ میلیارد دلار را به دست خواهد آورد. پیش‌بینی شده است قیمت هر قطعه ماژول نمایشگر شامل پنل AMOLED، لایه محافظ روی نمایشگر و حسگر «فورس تاچ» بر اساس برآوردهای مرکز تحقیقاتی IHS حدود ۱۱۰ دلار باشد.

سامسونگ از فروش آیفون ۲۰ میلیارد دلار کسب درآمد می‌کند

این طور که گفته می‌شود مرکز نمایشگرهای سامسونگ در سال ۲۰۱۷ میلادی ۵۰ میلیون پنل نمایشگر برای گوشی هوشمند «آیفون ایکس» تولید کرد. این رقم در سال ۲۰۱۸ میلادی چهار برابر افزایش میابد و سامسونگ مجبور است متناسب با آن خط تولیدهای بیشتری را در اختیار بگیرید.

در مجموع باید گفت سامسونگ پیش‌بینی کرده است از فروش گوشی هوشمند «آیفون ایکس» در بازار جهانی درآمد بیشتری به دست آورد که به گفته کارشناسان، میزان درآمدهای شرکت کره‌ای از پرچمدار اپل بیشتر از درآمد سامسونگ از قطعات به کار رفته در گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» است. این مسئله بین و شرکت اپل و سامسونگ که بزرگترین رقبا برای یکدیگر محسوب می شوند قابل ملاحظه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا