سرویس جدید گوگل برای پیدا کردن ارزان‌ترین نرخ پرواز

سرویس جدید به شما اعلام می‌کند از محلی که قرار دارید تا مقصد مورد نظر چگونه می‌توانید با بهترین پرواز و ارزان‌ترین قیمت مسافرت کنید.

موبنا – اینکه شما به صورت مرتب در حال سفر هستید یا اینکه هر چند وقت یکبار به مسافرت می‌روید فرقی نمی‌کند، زیرا گوگل با قابلیت جدید خود برای همه کاربران سرویسی ارایه کرد است که به کمک آن می‌توانند در جریان بهترین و ارزان‌ترین بلیت‌های هوایی قرار بگیرند.

سرویس جدید گوگل با تمام سایت‌های اینترنتی و اپلیکیشن‌های مربوطه که در حوزه سفرهای هوایی فعالیت می‌کنند در ارتباط است و می‌تواند به شما کمک کند هزینه کمتری پرداخت کنید. این سرویس جدید از قابلیت‌های یادگیری ماشینی و تحلیل‌های آماری بهره می‌برد و با نام «گوگل فلایتس» معرفی شده است.

سرویس جدید به شما اعلام می‌کند از محلی که قرار دارید تا مقصد مورد نظر چگونه می‌توانید با بهترین پرواز و ارزان‌ترین قیمت مسافرت کنید. این اطلاعات همچنین به شما اعلام می‌کند که قیمت اعلام شده به شما نسبت به دیگر پروازها چقدر ارزان‌تر است.

سرویس جدید گوگل برای پیدا کردن ارزان‌ترین نرخ پرواز

علاوه بر این زمانی که به دنبال اقامتگاه مناسب در مقصد می‌گردید و از جست‌وجوگر اینترنتی گوگل کمک گرفته‌اید، این پلتفرم در نتایجی که در اختیار شما می‌گذارد یک کادر ویژه ارایه می‌کند که اطلاعات مربوط به کنفرانس‌ها یا نمایشگاه‌های تجاری شهر مربوطه در دوره زمانی که می‌خواهید به آنجا سفر کنید را آورده است و بر اساس آن تمام هتل‌های خالی با ارزان ترین قیمت را نمایش می‌دهد. در این میان اگر بخواهید منتظر بمانید تا قیمت هتل‌ها برای دوره زمانی مورد نظر کاهش یابد و پیش از سفر، هتل مربوطه را با حداقل قیمت مورد نظر خود رزور کنید، شرکت گوگل قابلیت جدیدی را برای رایانه‌های شخصی در نظر گرفته است که «گوگل پرایس ترکینگ» نام دارد و از سال آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این سرویس جدید زمانی که به صورت عمومی عرضه شود با ارسال پست الکترونیکی به شما اعلام می‌کند که چه زمانی بهترین موقع برای رزرو هتل در مقصد مورد نظر محسوب می‌شود.

در این میان اگر به دنبال تورهای مسافرتی می‌گردید، اپلیکیشن دیگری با نام «گوگل تریپس» ارایه شده است که با فعال کردن بخش «تخفیف‌ها» در آن می‌توانید به صورت کامل به ارزان‌ترین تورها و بلیت‌های هواپیما دسترسی داشته باشد و هر آنچه که مربوط به سفر می‌شود را به صورت یکپارچه در این بخش مشاهده کنید. این سرویس به شما امکان می‌دهد پرداخت‌های مربوط به خرید بلیت، رزرو هتل، هماهنگی با تور و … را به صورت اینترنتی انجام دهید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا