سیستم صوتی Mate 10 Pro چه تفاوتی با همه گوشی‌های جهان دارد؟

اگر حین گفت‌وگوی صوتی به خاطر سردی هوا یا خستگی روزانه با صدای آهسته صحبت کنید Mate 10 Pro به واسطه واحد پردازش عصبی خود به صورت خودکار صدای شما را در سطح معمول و عادی به گوش مخاطب می‌رساند.

موبنا – از سال‌های دور هوآوی از جمله شرکت‌های جهانی بود که همواره گوشی‌های هوشمند خود را با بهترین کیفیت صدا وارد بازار می‌کرد و در این زمینه شهرت فراوان داشت. این در حالی بود که پرچمداران هوآوی در سال‌های قبل به جز برخوردای از کیفیت صوتی بالا قابلیت‌های اجرایی، ظرفیت باتری، سیستم‌ عامل نرم‌افزاری، دوربین دیجیتالی و … را نیز در بهترین کیفیت ممکن در اختیار می‌گرفتند.

سیستم صوتی Mate 10 Pro چه تفاوتی با همه گوشی‌های جهان دارد؟

این شرکت چینی به تازگی پرچمدار جدید خود را با نام Mate 10 Pro روانه بازار کرده است که به واسطه برخورداری از سیستم هوش مصنوعی (AI) و واحد پردازش عصبی (NPU) از تمام محصولات مشابه مجزا می‌شود. این سیستم ویژه در قابلیت‌های صوتی و کیفیت صدای گوشی هم اثرگذار است و به صورت خودکار می‌تواند اپلیکیشن مربوط به صدای مخاطب حین برقراری تماس صوتی را مدیریت کند. اگر شما حین گفت‌وگوی صوتی به خاطر سردی هوا یا خستگی روزانه با صدای آهسته صحبت کنید و به عبارت دیگر پچ‌پچ کنید، Mate 10 Pro به واسطه واحد پردازش عصبی خود این شرایط را تشخیص می‌دهد و به صورت خودکار صدای شما را در سطح معمول و عادی به گوش مخاطب می‌رساند. در مقابل، اگر فردی که با او در حال گفت‌وگو هستید با صدای بلند پاسخ شما را بدهد و در حال فریاد کشیدن باشد، گوشی هوشمند مجدد دست به‌کار می‌شود و پس از پایین آوردن صدای او، اصوات را در حالت نرمال به شما می‌رساند.

سیستم صوتی Mate 10 Pro چه تفاوتی با همه گوشی‌های جهان دارد؟

در این میان اگر در محیط پیرامون شما سر و صدای زیادی باشد، Mate 10 Pro خروجی صدای اسپیکرها را با شرایط محیط متناسب می‌کند و به این اطمینان می‌رسد که شما صدای مخاطب خود حین تماس صوتی را به خوبی می‌شنوید. در این شرایط اگر با مخاطب مورد نظر صحبت کنید او صدای محیط را نخواهد شنید و صدای شما با بهترین کیفیت به او منتقل خواهد شد. این قابلیت به واسطه فیلترهایی صورت می‌گیرد که سیستم هوش مصنوعی برای سیستم صوتی گوشی در نظر گرفته است. باید اعتراف کرد هوآوی همواره از جمله شرکت‌هایی بوده است که بهترین کیفیت برای برقراری تماس‌های صوتی را در اختیار کاربران گذاشته است که این قابلیت در پرچمدار جدید این شرکت در بهترین حالت ممکن ارایه شده است.

سیستم صوتی Mate 10 Pro چه تفاوتی با همه گوشی‌های جهان دارد؟

البته ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود و شرکت هوآوی برای جک ورودی هدفون در پرچمدار جدید خود هم تغییراتی را لحاظ کرده است. گوشی هوشمند Mate 10 Pro هوآوی یک آداپتور ویژه دارد و جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری هدفون‌های معمول در آن حذف شده است. تجهیزات صوتی که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است نسبت به مدل قبلی بسیار پیشرفته‌تر است: یک اسپیکر بسیار باکیفیت در قسمت جلو، و یک بلندگوی باکیفیت در پایین بدنه دستگاه. برای اسپیکر بالای دستگاه دو قابلیت مجزا در نظر گرفته شده است که کاربر به صورت دستی می‌تواند آنها را تغییر دهد. اگر اسپیکر در حالت «دور نما» قرار بگیرد صدا را به صورت استریو پخش می‌کند. در مواردی که خروجی صدا به حد کفایت مناسب است و کاربر آن را در شرایط قابل قبول می‌شوند، کاربر می‌تواند آن را روی حالت «نرمال» قرار دهد.

سیستم صوتی Mate 10 Pro چه تفاوتی با همه گوشی‌های جهان دارد؟

اپلیکیشنی که برای پخش فایل‌های صوتی در این گوشی هوشمند بسیار ساده و کاربردی است. تصویر پس‌زمینه این اپلیکیشن به صورت دایم تغییر می‌کند و متناسب با آلبوم موسیقی که در حال گوش دادن به آن هستید عکس‌های متناسب را نشان می‌دهد. ترانه‌های مربوط به موسیقی که به آن گوش می‌دهید در این اپلیکیشن در دسترس هستند و به صورت خودکار دانلود می‌شوند. هوآوی در این اپلیکیشن قابلیتی با نام Histen ارایه کرده است که در اصل یک افکت صوتی است و به کمک آن می‌توانید سیستم شبیه‌ساز دیجیتالی برای تغییر دستی کیفیت صدای در حال پخش را در اختیار داشته باشید.

سیستم صوتی Mate 10 Pro چه تفاوتی با همه گوشی‌های جهان دارد؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا