پایان حکمرانی ایمن‌ترین گوشی اندرویدی جهان

صاحبان گوشی هوشمند Priv بلک‌بری به خوبی می‌دانند که این دستگاه هرگز به سیستم عامل اندروید ۷ نوقا به‌روزرسانی نشد و با این وجود شرکت بلک‌بری با موفقیت تمام توانست طی ۲۳ ماه گذشته این محصول را هر ماه به‌روز کند.

موبنا – گوشی هوشمند Priv بلک‌بری از این پس به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه را دریافت نمی‌کند، زیرا از زمانی که این گوشی هوشمند وارد فروشگاه‌های جهانی شد ۲۴ ماه می‌گذرد و شرکت سازنده بر اساس برنامه‌ریزی‌های موجود پس از این دوره زمانی گوشی‌‌های خود را بازنشسته می‌کند.

«الکس تِربر» از مدیران ارشد بلک‌بری با انتشار یک مطلب وبلاگی توضیح داد که شرکت او با موفقیت‌ تمام تا امروز دستگاه مذکور را به‌روز نگه داشته است و در تمام این دوره زمانی هیچ مشکلی امنیتی برای آن ایجاد نشده است تا با این توضیح Priv تا آخرین روز حیات خود بتواند عنوان ایمن‌ترین گوشی اندرویدی جهان را حفظ کند.

او در این مطلب نوشت: «زمانی که ۲۴ ماه قبل نخستین گوشی هوشمند اندرویدی خود را معرفی کردیم، به کاربران جهانی توضیح دادیم که برای دوره زمانی ۲۴ ماه سیستم نرم‌افزاری Priv را مورد پشتیبانی قرار خواهیم داد. با این توضیح هم‌اکنون دوره‌ای که پیش‌بینی کرده بودیم به اتمام رسیده است و Priv پیش از آنکه برای همیشه کنار گذاشته شود چند به‌روزرسانی کوچک نیاز دارد که ما با همکاری شرکت‌های گوگل و کوالکام آنها را منتشر می‌کنیم».

پایان حکمرانی ایمن‌ترین گوشی اندرویدی جهان

او همچنین توضیح داد: «هم‌اکنون دوره زمانی دو ساله که از ابتدا پیش‌بینی کرده بودیم به پایان رسیده است و ما با این توضیحات به پشتیبانی‌های نرم‌افزاری و امنیتی خود برای گوشی هوشمند Priv پایان می‌دهیم. این پایان مسیر ایمن‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی جهان است که دو سال قبل آن را وارد بازار کردیم».

صاحبان گوشی هوشمند Priv بلک‌بری به خوبی می‌دانند که این دستگاه هرگز به سیستم عامل اندروید ۷ نوقا به‌روزرسانی نشد و با این وجود شرکت بلک‌بری با موفقیت تمام توانست طی ۲۳ ماه گذشته این محصول را هر ماه به‌روز کند و قابلیت‌های امنیتی مورد نیاز را در اختیار آن قرار دهد. هم‌اکنون که در ماه پایانی به سر می‌بریم قرار است چند به‌روزسانی کوچک برای Priv عرضه شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا