همه آنچه که باید در مورد پرچمدار بعدی سونی بدانید

این گوشی هوشمند استاندارد ضدآب و ضدگرد و غبار IP68 را در خود جا داده است و برای آن قوی‌ترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ همراه با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

موبنا – سری گوشی‌های هوشمند سونی که برای سال ۲۰۱۸ میلادی آماده شده‌اند در هفته‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته‌اند و منابع آگاه هم اخبار مختلفی را در مورد آنها منتشر می‌کنند. هفته گذشته رسانه‌های خبری نخستین اخبار را در مورد مدل بعدی گوشی هوشمند «ایکسپریا ایکس‌زد پریمیوم» منتشر کردند و مشخص شد این گوشی با دو کد H8116 و H8166 توسعه میابد.

در این میان شرکت سونی چند گوشی هوشمند قدرتمند دیگر با نمایشگر ۱۰۸۰ پیکسلی در دست تولید دارد که منابع آگاه اعلام کرده‌اند این گوشی‌ها با کدهای H8216، H8266، H8276 و H8296 در حال توسعه هستند.

کارشناسان می‌گویند چهار کد آخر که منتشر شده است به مدل‌های مختلف گوشی هوشمند «ایکسپریا ایکس‌زد۱» مربوط می‌شود که احتمالا مدل نهایی آنها با نام‌های «ایکسپریا ایکس‌زد۱اس» و «ایکسپریا ایکس‌زد۲» عرضه شوند. این تئوری در حالی منتشر شده است که منابع آگاه روی کد H8216 بیشتر تاکید دارند.

همه آنچه که باید در مورد پرچمدار بعدی سونی بدانید

گفته می‌شود طول، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به ترتیب ۱۴۸، ۷۳.۴ و ۷.۴ میلیمتر است و وزن آن هم ۱۵۶ گرم محاسبه می‌شود. این گوشی هوشمند استاندارد ضدآب و ضدگرد و غبار IP68 را در خود جا داده است و برای آن قوی‌ترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ همراه با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

پیش از این تایید شده بود که گوشی هوشمند مذکور نمایشگر باکیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را شامل می‌شود که اندازه این نمایشگر ۵.۴۸ اینچی است و نسبت به مدل «ایکسپریا ایکس‌زد۱» که نمایشگر ۵.۲ اینچی دارد اندکی بزرگتر است.

دربین اصلی این گوشی هوشمند در قسمت پشت بدنه ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۱۵ مگاپیکسلی است و قرار شده است شرکت سونی این دستگاه موبایلی را همراه با سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو و باتری ۳۱۳۰ میلی‌آمپری روانه بازار کند و البته، برای این گوشی پیشرفته و پرچمدار سیستم شارژ پرسرعت «کوئیک شارژ» هم در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

  1. واقعا در زمینه گوشی مزخرفه سونی.
    من اکسپریا Z3 Dual داشتم که از ارتفاع یک متری از روی LCD زمین خورد و CPU گوشی مثلا ضدضربه سوخت.
    دیگه هرگز سونی نمیخرم.

  2. منم گوشی xperia c داشتم .کیفیت صدا که مزخرف بود.بعد یکسال گوشی وسط کار سیستم عاملش پرید دیگه هم فلش نشد که نشد ۷۰۰ تومن ضرر.
    اصلا گول این اشغال ها رو نخورید.

دکمه بازگشت به بالا