استفاده بیش از ۵ میلیون خط تلفن همراه در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان از استفاده ۵ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۷۴۵ خط مشغول به کار تلفن همراه در استان اصفهان خبر داد.

موبنا – به گزارش موبنا، مهدی حیدری‌زاده صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ۲ هزار و ۲۹ سایت‌ بی.تی.اس در استان و ۸۳۹ سایت بی.تی.اس در شهر اصفهان وجود دارد.
وی افزود: تعداد سایت‌های ارائه‌دهنده سرویس نسل سوم موبایل در استان اصفهان ۸۶۳ عدد و در شهر اصفهان ۴۴۷ عدد است؛ همچنین تعداد مراکز ارائه‌دهنده سرویس نسل چهارم موبایل در استان اصفهان ۹۱۲ سایت و در شهر اصفهان ۴۸۵ سایت است.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه ۵ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۷۴۵ خط مشغول به کار تلفن همراه در استان و ۳ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۶۰ خط مشغول به کار تلفن همراه در شهر اصفهان وجود دارد، گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان اصفهان ۹۸.۵ درصد است که این رقم در شهر اصفهان به ۱۷۵ درصد می‌رسد.
وی در پایان با بیان اینکه ۲ میلیون و ۴۶۸ هزار ۵۸۵ خط تلفن ثابت مشغول به کار در استان اصفهان و یک میلیون و ۹۱ هزار و ۶۵ خط تلفن ثابت مشغول به کار در شهر اصفهان وجود دارد، خاطرنشان کرد: تعداد خطوط مشغول به کار ADSL در استان اصفهان ۵۸۶ هزار و ۸۵۹ پورت و در شهر اصفهان ۲۵۶ هزار و ۶۴ پورت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا