فهرست بهترین قاب‌های محافظ برای Mate 10 Pro هوآوی (+عکس)

در اینجا فهرستی از بهترین‌ قاب‌های موجود برای Mate 10 Pro آورده شده است تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

موبنا – بدون شک Mate 10 Pro هوآوی را باید یکی از بهترین، قدرتمندترین و زیباترین گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی دانست. این محصول که با «گلکسی نوت ۸ سامسونگ»، «ال‌جی وی۳۰»، «گوگل پیکسل ۲ ایکس‌ال» و دیگر گوشی‌های پیشرفته رقابت تنگاتنگ دارد بسیار مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفته است و در کنار قیمت گران خود قابلیت‌هایی را در اختیار کاربران می‌گذارد که مشابه آن را در هیچ گوشی دیگری مشاهده نخواهید کرد.

البته باید توجه داشته باشید که برای خرید این فبلت هزینه زیادی پرداخت می‌کنید و بنابراین هرگونه آسیب به بدنه آن می‌تواند ناخوشایند باشد. به همین منظور توصیه می‌شود برای این گوشی هوشمند ویژه قاب محافظ تهیه کنید. اگرچه برای پرچمدار گوشی‌های هوآوی قاب‌های فراوان ارایه شده است، در اینجا فهرستی از بهترین‌ قاب‌های موجود برای Mate 10 Pro آورده شده است تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

فهرست بهترین قاب‌های محافظ برای Mate 10 Pro هوآوی (+عکس)

قاب محافظ Ringke Fusion

این قاب محافظ مخصوص بهترین گوشی هوشمند ساخته شده در شرکت هوآوی بر اساس استانداردهای نظامی ساخته شده ست و بنابراین هرگونه سقوط از دست شما هیچ مشکلی برای آن ایجاد نمی‌کند. با این وجود نکته جالبی که در مورد قاب مقاوم مذکور وجود دارد این است که بسیار ظریف است و ضخامت زیادی ندارد. بنابراین بدنه دستگاه زیبایی خود را حفظ می‌کند و ضخامت آن افزایش نمیابد. این قاب به صورت شفاف ساخته شده است تا شما بدنه زیبای گوشی هوشمند خود را بتوانید مشاهده کنید و البته بعضی از انواع آن به گونه‌ای ساخته شده که گوشه‌های قاب رنگی است.

این قاب محافظ از نوعی لاستیک ویژه ساخته شده است در قسمت پشت بدنه برای لنز دوربین و همچنین پایین دستگاه‌ برای ورود شارژر و اسپیکر برش‌هایی تعبیه شده است. این قاب محافظ نرم و منعطف است و به راحتی می‌توانید آن را از روی گوشی هوشمند خود جدا کنید. مطمئن باشید به واسطه لبه‌های برجسته و برآمده قاب مشکلی برای نمایشگر آن ایجاد نخواهد شد. این قاب محافظ هم‌اکنون روی فروشگاه اینترنتی آمازون به قیمت ۱۲ دلار فروخته می‌شود.

 

فهرست بهترین قاب‌های محافظ برای Mate 10 Pro هوآوی (+عکس)

قاب محافظ Gosento

این قاب شفاف مخصوص گوشی هوشمند Mate 10 Pro هوآوی به گونه‌ای ساخته شده است که به شما امکان می‌دهد حین استفاده از آن بدنه گوشی هوشمند را هم مشاهده کنید. این قاب بسیار ظریف ساخته شده است و به همین خاطر از گرفتن گوشی با آن در دستان خود احساس بدی نخواهید داشت. این قاب محافظ بدنه گوشی را از هرگونه خط و خش، ضربه و قر شدن جلوگیری می‌کند و به واسطه ضخامت اندک خود از زیبایی دستگاه نمی‌کاهد.

این قاب از نوعی پلاستیک موسوم به پلی‌اورتان ترموپلاستی ساخته شده است که بسیار نرم‌ و انعطاف‌پذیر است و به راحتی می‌توانید آن را خم کنید. برای این قاب همه قابلیت‌های امنیتی لحاظ شده است و وزن آن تنها ۱۷ گرم است. این قاب محافظ با قیمت ۸ دالار روی فروشگاه اینترنتی آمازون فروخته می‌شود.

 

فهرست بهترین قاب‌های محافظ برای Mate 10 Pro هوآوی (+عکس)

قاب محافظ KuGi

گوشی هوشمند Mate 10 Pro هوآوی با این قاب که اندکی ضخیم طراحی شده است مقابل هرگونه آسیب احتمالی ایمن خواهد بود. این قاب نسبت به نمونه‌های مشابه توان و مقاومت بیشتری دارد و اگرچه از پلاستیک پلی‌اورتان ترموپلاستی ساخته شده است، یک لایه چرم روی آن وجود دارد تا زیبایی ظاهری خود را هم حفظ کند.

این قاب محافظ به واسطه لبه‌های برجسته خود می‌تواند از نمایشگر دستگاه محافظت کند تا اگر به صورت اتفاقی Mate 10 Pro از دست شما سقوط کرد و لیز خود برای نمایشگر آن مشکلی ایجاد نشود. البته باید توجه داشته باشید که با این قاب احتمال بروز هرگونه خط و خش روی بدنه آن از بین می‌رود و با همه این قابلیت‌ها برای خرید آن تنها باید ۹ دلار بپردازید. این قاب در رنگ‌های آبی، مشکی، خاکستری و قرمز ساخته شده است.

 

فهرست بهترین قاب‌های محافظ برای Mate 10 Pro هوآوی (+عکس)

قاب Riffue

بر خلاف دیگر قاب‌های محافظ که برای گوشی هوشمند Mate 10 Pro هوآوی ارایه شده است، Riffue می‌تواند روی نمایشگر را هم بپوشاند. بخش محافظ نمایشگر که مانند کتاب روی گوشی هوشمند خم می‌شود به گونه‌ای طراحی شده است که اگر بخواهید با این فبلت باکیفیت فیلم تماشا کنید،‌می‌تواند در قالب پایه گوشی مورد استفاده قرار بگیرد و البته داخل آن بخش ویژه‌ای برای جاسازی کارت‌های اعتباری در نظر گرفته شده است.

جنس این قاب محافظ نوعی پلاستیک انعطاف‌پذیر و مقاوم است که روی آن را یک لایه چرم می‌پوشاند و به جز استحکام، زیبایی ویژه‌ای دارد. این قاب با همه قابلیت‌های خود ضخامت زیادی را به دستگاه تحمیل نمی‌کند و شما می‌توانید آن را در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری به قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید.

 

فهرست بهترین قاب‌های محافظ برای Mate 10 Pro هوآوی (+عکس)

قاب MYLB

این قاب محافظ از پلاستیک نرم و انعطاف‌پذیر پلی‌اورتان ترموپلاستی ساخته شده است تا گوشی در مقابل هرگونه ضربه و خط و خش سالم بماند. روی سطح بیرونی قاب یک لایه فیبر کربنی به کار رفته است تا شکل ظاهری آن مانند بافت پارچه باشد و همچنین این لایه از اتلاف انرژی در دستگاه جلوگیری می کند.

قاب MYLB بسیار زیبا طراحی شده است،‌ ضخامت اندکی دارد و باید اعتراف کرد که احتمال آسیب دیدگی دستگاه را به حداقل می‌رساند. این قاب به رنگ مشکی و قرمز ساخته شده است و قیمت آن ۶ دلار است.

البته باید گفت که برای گوشی هوشمند زیبا و پیشرفته Mate 10 Pro هوآوی قاب‌های بیشتری ارایه شده‌اند، ولی در اینجا لیست بهترین و ارزان‌ترین آنها آورده شده است تا با پرداخت تنها ۶ تا ۱۲ دلار بتوانید یکی از این محصولات را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا