Mate 10‌ هوآوی بالاخره راهی آمریکا شد

شعبه شرکت هوآوی در کشور کره جنوبی امروز اعلام کرد که شرکت چینی تصمیم دارد به زودی Mate 10‌ و Mate 10 Pro را از طریق اپراتور موبایلی AT&T وارد بازار آمریکا کند.

موبنا – دو گوشی هوشمند Mate 10‌ و Mate 10 Pro هوآوی از بهترین دستگاه‌های اندرویدی موجود در بازار جهانی محسوب می‌شوند که شرکت سازنده بر اساس سیاست‌های خود به صورت گام به گام امکان خرید آن را برای کاربران جهانی فراهم می‌کند.

بر اساس طراحی سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری داخل این گوشی هوشمند، هوآوی یکی از مهم‌ترین بازارهایی را که با Mate 10‌ و Mate 10 Pro مورد هدف قرار داده آمریکا است که التبه تاکنون امکان خرید این دو محصول برای آمریکایی‌ها فراهم نبوده است.

شعبه شرکت هوآوی در کشور کره جنوبی امروز اعلام کرد که شرکت چینی تصمیم دارد به زودی Mate 10‌ و Mate 10 Pro را از طریق اپراتور موبایلی AT&T وارد بازار آمریکا کند و پیش‌بینی می‌شود این اتفاق پیش از برگزاری نمایشگاه بزرگ CES 2018 باشد که طی ماه ژانویه در شهر لاس‌وگا آمریکا برگزار می‌شود.

Mate 10‌ هوآوی بالاخره راهی آمریکا شد

لازم به ذکر است که هوآوی هم‌اکنون سومین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود و از نظر تعداد گوشی فروخته شده، سهم بازار و سود جهانی توانسته است بسیاری از رقبای سرسخت را پشت‌سر بگذارد و حضور هرچه گسترده‌تر آن در آمریکا می‌تواند به این موقعیت جهانی کمک کند.

اگر هوآوی بتواند فروش خوبی برای Mate 10‌ و Mate 10 Pro داشته باشد، می‌تواند نخستین شرکت چینی باشد که از طریق اپراتورهای آمریکایی بازار این کشور را در دست گرفته است. کارشناسان پیش‌بینی کرده اند ژانویه امسال دو گوشی هوشمند جدید هوآوی در کشور آمریکا فروش بالایی داشته باشند و با استقبال گسترده کاربران مواجه شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا