کمک مالی یک میلیون دلاری اپل برای مهار آتش‌سوزی کالیفرنیا

شرکت اپل بر اساس طرح ویژه خود همواره در حوادث ناگوار و اتفاقات طبیعی که در آمریکا رخ می‌دهد کمک‌های مالی می‌کند.

موبنا – آتش‌سوزی مهیبی که منطقه «بهشت زمین» در کالیفرنیای جنوبی دنبال می‌شود پنجمین آتش‌سوزی بزرگ در تاریخ کشور آمریکا است و بنابراین می‌توانید تصور کنید که این اتفاق چه خسارت‌های بزرگی را به منابع طبیعی وارد کرده است. این آتش‌سوزی که هنوز به طور کامل مهار نشده است افراد ساکن در این منطقه را با مشکلات فراوان مواجه کرده و خسارت‌های اقتصادی فراوانی برجا گذاشته است و دولت آمریکا به فکر روش‌های مختلف برای جبران مشکلات مذکور است.

این آتش‌سوزی برای اپل اتفاق بسیار ناراحت‌کننده‌ای بوده است و شرکت مذکور تصمیم گرفته است مبلغ یک میلیون دلار به پروژه خاموش‌سازی این آتش مهیب و جبران خسارات ناشی از آن کمک کند. شرکت اپل پیش از این در ماه اکتبر سال جاری میلادی که آتش گسترده جنگل‌های کالیفرنیای شمالی را سوزاد نیز به همراه کارمندان خود کمک مالی کرد.

کمک مالی یک میلیون دلاری اپل برای مهار آتش‌سوزی کالیفرنیا

شرکت اپل  بر اساس طرح ویژه خود همواره در حوادث ناگوار و اتفاقات طبیعی که در آمریکا رخ می‌دهد کمک‌های مالی می‌کند و با توجه به اینکه هر سال چندین اتفاق مشابه در کشور آمریکا صورت می‌گیرد، اپل تقریبا به صورت مستمر این کمک‌های مالی را ارایه می‌کند.

به عنوان مثال شرکت اپل در توفان‌های «هاروی» و «ایرما» که چندی پیش در کشور آمریکا رخ داد ۵ میلیون دلار کمک مالی اعطا کرد.

این شرکت در بیانیه «بازسازی و بازیابی» خود اعلام کرد که پول یاد شده به طور قطع مبلغ قابل ملاحظه‌ای نیست که به سازمان آتش‌نشانی آمریکا واگذار می‌شود و با این وجود می‌تواند گامی برای کمک هرچه بیشتر به این کشور باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا