بررسی بازی بزن بهادر، در به در دنبال دریا

در بازی بزن بهادر باید از یک راهرو طولانی بگذرید که هر کدام از درب های آن با حل کردن یک معمای تصویری باز میشود و در نهایت، اژدر به دریا میرسد. اگر فکر میکنید که باهوش هستید و میتوانید به معماهای پیچیده جواب دهید، این بازی اندرویدی برای شما جذاب خواهد بود. در این نقد و بررسی با ما همراه باشید.

موبنا – در حالی که اژدر با نامزدش دریا برای تفریح به طبیعت رفته اند، بهادر با یک نقشه حساب شده، دریا را به خاطر گردنبندش میدزدد. حالا این وظیفه شماست که با حل معماهای تصویری، دریا را نجات دهید. این کار خیلی راحت نیست چون بهادر معماهای سختی را برایتان طرح کرده و راه طولانی در پیش خواهید داشت. بازی بزن بهادر از ۱۲۰ مرحله تشکیل شده که هوش شما را به چالش میکشد.

 

نکته : بعد از انجام آخرین مرحله، داستان اژدر و بهادر ادامه پیدا میکند و مراحل جدید به این بازی اندرویدی اضافه میشوند.

در بزن بهادر با هوش خود، اژدر را به دریا برسانید.

 

راهرویی از معماهای جالب

همانطور که گفتیم در بزن بهادر، شما وارد یک راهرو طولانی میشوید و باید با حدس مفهوم تصاویر، از ۱۲۰ درب بگذرید. معماهای این بازی درواقع تصاویری هستند که از ترکیب دو یا چند مفهوم تشکیل شده اند. طبق راهنما، شما باید پاسخ معما را از مفهوم تصویر حدس بزنید و جواب را از بین حروف درهم ریخته پایین صفحه پیدا کنید.

در بازی فوق هرچقدر که به مراحل بالاتر بروید، معماها سخت تر میشوند. این سختی بر اساس تعداد حروف جواب یا پیچیدگی مفهوم پنهان شده در عکس میباشد. به همین دلیل ۳ نوع راهنمایی برای شما درنظر گرفته شده که عبارتند از:

  • حذف چند حرف از بین حروف درهم ریخته
  • نمایش یک حرف از جواب
  • نمایش کامل جواب

علاوه بر این، بعضی از مراحل به صورت تعاملی هستند. یعنی اینکه ابتدا باید با لمس کردن یا چرخاندن گوشی، تصویر صحیح را ایجاد کنید و بعد جواب را حدس بزنید.

 

نکته : اگر یک حرف را به اشتباه انتخاب کردید، برای پای کردن آن میتوانید از دکمه ضربدر روی تبلت اژدر استفاده نمایید یا همان حرف را دوباره لمس کنید.

بازی موبایل برای تقویت ذهن

نحوه محاسبه امتیاز شما در بزن بهادر

برای استفاده از این راهنمایی های بزن بهادر نیاز به سکه دارید و سکه ها با حل کردن معماها بدست می آیند. روش کار به این صورت است که بعد از حدس جواب باید چند بار به درب ضربه بزنید تا امتیاز مرحله را دریافت کنید. با هر ضربه، ۶ امتیاز به شما تعلق میگیرد اما میتوانید با خرید تجهیزات کمکی مثل پنجه بوکس، گرز، آرپیجی و غیره از فروشگاه، عدد امتیازآوری را افزایش دهید.

 

نکته : در شروع بازی فوق، ۱۰۰۰ سکه در اختیار خواهید داشت اما اگر به سکه بیشتر احتیاج داشتید، میتوانید بسته های سکه را بخرید. همچنین با دیدن فیلم های تبلیغاتی، تعدادی سکه به شما داده میشود.

 

سایر امکانات بازی

برای اینکه از انجام بازی بزن بهادر بیشتر لذت ببرید، امکانات دیگری هم در آن پیش بینی شده اند که میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رجزخوانی های بهادر برای اژدر
  • اشتراک گذاری عکس مرحله با دیگران برای پیداکردن جواب
  • مشاهده سایز بزرگ تصویر با لمس آن
  • لمس دوربین سلفی روی تبلت برای دیدن چهره اژدر!

بازی حدس مفهوم تصاویر

نکاتی که باید درباره گرافیک و صدای بازی بدانید

با اجرای بازی فوق، موزیک زیبای آن تا چند ثانیه پخش میشود و شما میتوانید در همین حین، داستان تصویری بزن بهادر را تماشا کنید. کاراکترها و سایر عناصر گرافیکی این بازی از طراحی خلاقانه ای بهره میبرند و میتوانند برای شما جذاب باشند. طراحی محیط اصلی بازی و منوها نیز قابل قبول است هرچند انتظار میرفت از این لحاظ، دقت نظر و حسن سلیقه بیشتری صرف گردد. علاوه بر این، جای خالی دیالوگ های کاراکترها یا افکت های صوتی جالب تر در بازی حس میشود.

 

پیدا کردن جواب معما از تصویر، سرگرمی جالبی است که به خوبی در بزن بهادر پیاده سازی شده و میتواند تا مدت زیاد شما را سرگرم کند. این بازی اندرویدی که تاکنون بیش از ۱۰۰۰۰ بار نصب شده و امتیاز خوبی از کاربران گرفته، از کافه بازار قابل دانلود میباشد.

بازی موبایل برای تقویت ذهن

قابلیت ها و نقاط قوت بازی

  • تعداد مراحل زیاد
  • طراحی هوشمندانه معماها
  • اجرای روان روی گوشی های مختلف
  • تجهیزات کمکی مفید
  • ایده جالب در پیشرفت روند مراحل
  • گرافیک زیبا
نقاط ضعف بازی

  • مورد خاصی وجود ندارد
بزن بهادر

تولید کننده : maXes

آخرین نسخه بررسی شده : ۱.۰

سیستم عامل : اندروید ۲.۳ و بالاتر

حجم : ۲۸.۴ مگابایت

 بررسی بازی بزن بهادر، در به در دنبال دریا
 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا