محبوب‌ترین منطقه جغرافیایی جهان برای عکس‌های سلفی کدام است؟

دالاوِلا یک منطقه کوچک محسوب می‌شود که هتل‌های زیادی ندارد و با وجود داشتن طبیعت زیبا، در سال‌های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته و هم اکنون اینستاگرام آن را معروف کرده است.

موبنا – منطقه کوچکی از ساحل اقیانوس هند با شن‌های سفید و چشم‌انداز زیبا به یکی از جاذبه‌های توریستی برای ورزش‌های تابستانی و غواصی تبدیل شده است. این منطقه که در میان صخره‌های مرجانی قرار دارد و لاک‌پشت های دریایی بزرگ به آرامی در ساحل آن شنا می‌کنند، به جز جاذبه توریستی به مشهورترین منطقه جهان برای گرفتن عکس‌های سلفی و انتشار آن روی اینستاگرام تبدیل شده است.

محبوب‌ترین منطقه جغرافیایی جهان برای عکس‌های سلفی کدام است؟

ساحل دالاوِلا که در سواحل جنوبی سریلانکا قرار دارد طی سال‌های اخیر مورد توجه مردم جهان قرار گرفته است و میلیون‌ها توریست را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشاند. این روزها هشتگ #dalawella در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و به‌خصوص پین‌ترست بسیار محبوب شده است و پربیننده‌ترین هشتگ توریستی در جهان محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است دالاوِلا یک منطقه کوچک محسوب می‌شود که هتل‌های زیادی ندارد و با وجود داشتن طبیعت زیبا، در سال‌های گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته است. ولی کاربران به واسطه عکس‌های سلفی و شبکه اجتماعی اینستاگرام این مرکز را به محبوب‌ترین منطقه جغرافیایی جهان برای گرفتن عکس‌های سلفی تبدیل کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا