تولید ساعت‌های مچی ۱۵۰۰ دلاری از بدنه «فورد موستانگ» قدیمی (+عکس)

برای ساخت این ساعت‌های مچی که هر کدام از آنها ۱۴۹۵ دلار قیمت دارند قطعات «فورد موستانگ» از گاراژ‌های سراسر دنیا جمع‌آوری می‌شوند.

موبنا – یک شرکت دانمارکی ساعت‌های مچی دست‌سازی را به فروش می‌رساند که تمام بخش‌های آن از قطعات و بدنه مدل‌های قدیمی اتومبیل «فورد موستانگ» ساخته شده است.

«کریستین مایگ» بنیانگذار شرکت ساعت‌سازی «آر‌ای‌سی واچز» که این ساعت‌ها را تولید می‌کند در این خصوص گفت: «بیشتر مردم “فورد موستانگ” در قالب یک اتومبیل دوست‌داشتنی دیده‌اند که از سال‌های دور با آنها همراه بوده است. ما به صورت متفاوت به این مسئله نگاه کرده‌ایم. ما در این مرکز قصد نداریم موستانگ را قطعه قطعه کنیم و بخش‌های مختلف بدنه آن را مورد استفاده قرار دهیم. آن دسته از اتومبیل‌های موستانگ که قابل تعمیر نیستند تا به خیابان‌ها برگردند در اختیار ما قرار می‌گیرند تا به ساعت‌های مچی لوکس تبدیل شوند».

تولید ساعت‌های مچی ۱۵۰۰ دلاری از بدنه «فورد موستانگ» قدیمی (+عکس)

برای ساخت این ساعت‌های مچی که هر کدام از آنها ۱۴۹۵ دلار قیمت دارند قطعات «فورد موستانگ» از گاراژ‌های سراسر دنیا جمع‌آوری می‌شوند و پس از پشت سر گذاشتن مراحل مختلف، به این صورت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

هر ساعت مچی شماره شاسی و سال تولید اتومبیلی که از بدنه آن ساخته شده است را شامل می‌شود. شرکت دانمارکی سعی کرده است برای هر کدام از ساعت‌های مچی که تولید می‌کند همه جزییات و مشخصات خودرویی که از آن استفاده کرده است را لحاظ کند.

تولید ساعت‌های مچی ۱۵۰۰ دلاری از بدنه «فورد موستانگ» قدیمی (+عکس)

شرکت آر‌ای‌سی همچنین اعلام کرد که در حال کار کردن روی قطعات و بدنه اتومبیل‌های «پورشه ۹۰۱»، «مینی کوپر مارک ۱» و «موستانگ پی۵۱» است تا آنها را هم به ساعت‌های مچی لوکس تبدیل کند.

«توماس دوسینیوس کرونوالد» مدیر فروش این شرکت دانمارکی که دفتر مرکزی آن در شهر کوپنهاگ واقع شده است در این خصوص گفت: «ساعت‌های ساخته شده از بدنه موستانگ طراحی منحصر به‌فردی دارند و همه آنها از اتومبیل‌های دهه ۱۹۶۰ میلادی ساخته شده‌اند. بدیهی است که این اتومبیل‌ها از چرخه خارج شده‌اند و توانایی بازگشت به خیابا‌ن‌ها را نداشتند».

تولید ساعت‌های مچی ۱۵۰۰ دلاری از بدنه «فورد موستانگ» قدیمی (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا