۵۴ درصد عکس‌های «فلیکر» با آیفون گرفته می‌شوند

در مجموع بیشتر از ۵۰ درصد تمام تصاویر منتشر شده روی سایت اینترنتی «فلیکر» طی یک سال گذشته با گوشی‌های هوشمند گرفته شد.

موبنا – «فلیکر» محبوب‌ترین سایت اینترنتی میزبانی از عکس‌ها در جهان محسوب می شود و بسیار مورد توجه علاقمندان به عکاسی قرار گرفته است. با پایان یافتن سال ۲۰۱۷ میلادی این سایت اینترنتی اطلاعات و آمار جالبی را در مورد یک سال گذشته به انتشار رساند تا مشخص شود کدام کاربران با چه دوربین‌هایی بیشترین عکس را روی این سایت منتشر کرده‌اند.

بر اساس این اطلاعات مشخص شد گوشی هوشمند آیفون محبوب‌ترین دستگاهی بوده است که طی یک سال گذشته بیشترین عکس‌های منتشر شده روی «فلیکر» با این گوشی هوشمند تهیه شده است. به طور دقیق‌تر گفته شد ۵۴ درصد تصاویری که طی سال ۲۰۱۷ میلادی روی سایت اینترنتی «فلیکر» منتشر شدند با گوشی هوشمند آیفون گرفته شد و این دستگاه از تمام دوربین‌های دیجیتالی حرفه‌ای برای عکاسی محبوب‌تر بود.

۵۴ درصد عکس‌های «فلیکر» با آیفون گرفته می‌شوند

در مجموع بیشتر از ۵۰ درصد تمام تصاویر منتشر شده روی سایت اینترنتی «فلیکر» طی یک سال گذشته با گوشی‌های هوشمند گرفته شد و مابقی را کاربران با دوربین‌های دیجیتالی تهیه کردند. دیگر انواع دوربین‌های دیجیتالی حرفه‌ای از جمله DSLR، دوربین‌های شاتری و دوربین‌های بدون آیینه در ۳۳، ۱۲ و ۴ درصد عکس‌ها مورد استفاده قرار گرفتند.

البته چندان هم دور از ذهن نیست که گوشی‌های هوشمند تا این اندازه برای عکاسی محبوب شده‌اند. زیرا این دستگاه موبایلی همواره در همه شرایط با کاربر همراه است و البته طی چند سال اخیر کیفیت دوربین دیجیتالی آن افزایش قابل ملاحظه یافته است که در برخی موارد می‌تواند با کیفیت دوربین های حرفه‌ای برابری کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا