نسخه جدید «گوگل مَپس» ایستگاه‌های اتوبوس را هم یادآوری می‌کند

نسخه جدید این اپلیکیشن تمام ایستگاه‌های مربوط به وسایل حمل و نقل عمومی را نمایان می‌کند و پیش از آنکه به مقصد برسید به شما پیام می‌دهد.

موبنا – دو اپلیکیشن «مَپس» و «وِیز» که هر دو آنها از زیرمجموعه‌های گوگل محسوب می‌شوند نحوه سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری ما را به طول قابل ملاحظه تغییر داده‌اند. این ابزارهای موبایلی کاربردی هنگام رانندگی یا پیاده‌روی مزایای فراوانی به همراه دارند و افراد می‌توانند به کمک این اپلیکیشن‌ها مسیر خود را به راحتی شناسایی کنند. با این وجود گوگل تصمیم دارد ابزارهای موبایلی مسیریابی خود را به‌روز کند و این طور که رسانه‌های خبری گزارش دادند، نسخه جدید اپلکیشن «مَپس» به گونه‌ای طراحی شده است که افراد در مسیرهای ناآشنا در آن تردد می‌کنند می‌توانند مزایای بیشتری را در اختیار بگیرند. در این نسخه جدید ایستگاه‌های اتوبوس در همه شهرها لحاظ شده است، کاربر هنگام سفر درون شهری با وسایل حمل و نقل عمومی پیش از رسیدن به مقصد پیام اطلاع‌رسانی دریافت می‌کند و حتی اگر نمایشگر گوشی او قفل باشد هم می‌تواند این پیام را ببینید تا از اتوبوس یا مترو پیاده شود.

زمانی که با نسخه جدید اپلیکیشن «گوگل مَپس» قصد سفر درون شهری به مقصد جدید را دارید، این ابزار موبایلی در لحظه به شما اعلام می‌کند که در کدام موقعیت جغرافیایی قرار دارید و برای رفتن به مقصد چگونه باید دست به کار شوید. این اپلیکیشن تمام ایستگاه‌های مربوط به وسایل حمل و نقل عمومی را نمایان می‌کند و پیش از آنکه به مقصد برسید به شما پیام می‌دهد. در این اپلیکیشن می‌توانید بر حسب ترافیک خیابان‌ها برآورد زمانی برای رسیدن به مقصد را هم در اختیار داشته باشید.

نسخه جدید «گوگل مَپس» ایستگاه‌های اتوبوس را هم یادآوری می‌کند

«گوگل مپس» به زودی با این قابلیت از سردرگمی مردم در خیابان‌ها جلوگیری می‌کند و این طور که گفته شده است پیام‌های اطلاع‌رسانی خود را به دو شکل در اختیار کاربران می‌گذارد. نخست آنکه یک ایستگاه پیش از رسیدن به مقصد به شما اعلام می‌کند که برای خروج از مترو یا اتوبوس آماده شوید. در این روش حتی اگر به منطقه پیرامون خود آشنایی داشته باشید این اپلیکیشن پس از پیاده شدن شما را از کوتاه‌ترین مسیر پیاده‌روی به مقصد می‌رساند.

دومین روش پیام‌رسانی نسخه جدید اپلیکیشن مذکور به گونه‌ای است که وقتی نمایشگر گوشی شما قفل است یک پیام اطلاع‌رسانی روی آن نمایان می‌شود. شما برای مشاهده آن نیاز ندارید قفل گوشی را باز کنید و تنها کافی است نوشته‌های منتشر شده روی صفحه را بخوانید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا