آیفون ارزان برای سال ۲۰۱۸ چه مشخصه‌هایی دارد؟ (+عکس)

مهم‌ترین تفاوت بین این دو گوشی هوشمند که باعث می‌شود قیمت محصول جدید کاهش یابد، بدنه پلاستیکی آن است و بر خلاف مدل کنونی که بخش پشت بدنه آن از جنس شیشه ساخته شده است، پشت بدنه «آیفون ایکس‌سی» هم پلاستیکی است.

موبنا – چهار سال قبل یعنی اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی شرکت اپل مدل جدیدی از گوشی هوشمند آیفون را معرفی کرد که با تمام نمونه‌های قبلی این دستگاه متفاوت بود. این گوشی هوشمند رنگارنگ ساخته شده بود و با بدنه پلاستیکی با نام «آیفون ۵سی» به دست کاربران رسید. این نخستین گوشی هوشمند ساخت شرکت اپل بود که بدنه پلاستیکی داشت و در رنگ‌های متنوع و شاد ساخته شده بود و شرکت اپل آن را با قیمت ارزان‌تر به دست کاربران رساند.

با این توضیحات کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که اپل از فروش گوشی هوشمند مذکور راضی بود و هم‌اکنون تلاش می‌کند سیاست تولید گوشی ارزان را دنبال کند تا به احتمال قوی در سال آینده مدل ارزان‌قیمت گوشی هوشمند «آیفون ایکس» وارد بازار شود تا به احتمال قوی آن را با نام «آیفون ایکس‌سی» در اختیار بگیریم.

آیفون ارزان برای سال ۲۰۱۸ چه مشخصه‌هایی دارد؟ (+عکس)

رسانه‌های خبری تصاویر اولیه از مدل جدید آیفون پلاستیکی را منتشر کرده‌اند و در این عکس‌ها نشان داده شده است که «آیفون ایکس‌سی» چه شکل ظاهری می‌تواند داشته باشد. این عکس‌ها را «مارتین هاجِک» طراحی کرده است که او از صاحب‌نام‌ترین افراد برای طراحی مدل مفهومی محصولات اپل محسوب می‌شود.

آیفون ارزان برای سال ۲۰۱۸ چه مشخصه‌هایی دارد؟ (+عکس)

این «آیفون ایکس‌سی» ویژه به گونه‌ای طراحی شده است که مانند مدل ۵سی بدنه پلاستیکی دارد و با رنگ‌های نئون رنگ‌آمیزی شده است. این گوشی هوشمند در مجموع شبیه به «آیفون ایکس» است و صفحه‌نمایش آن هم شکل ظاهری مشابه دارد. مهم‌ترین تفاوت بین این دو گوشی هوشمند که باعث می‌شود قیمت محصول جدید کاهش یابد، بدنه پلاستیکی آن است  و بر خلاف مدل کنونی که بخش پشت بدنه آن از جنس شیشه ساخته شده است، پشت بدنه «آیفون ایکس‌سی» هم پلاستیکی است و کاربران نگران زمین خوردن دستگاه نیستند. لازم به ذکر است که اگر گوشی هوشمند «آیفون ایکس» از دست شما به زمین بیفتد و بخش شیشه‌ای پشت بدنه آن بشکند هزینه تعمیر آن ۵۵۰ دلار خواهد بود.

آیفون ارزان برای سال ۲۰۱۸ چه مشخصه‌هایی دارد؟ (+عکس)

همچنین گفته می‌شود تولید این مدل ارزان از گوشی هوشمند آیفون در رنگ‌های مختلف باعث می‌شود تا کاربران نیازی نداشته باشند برای استفاده از این محصول قاب‌های رنگی را در اختیار بگیرند.

آیفون ارزان برای سال ۲۰۱۸ چه مشخصه‌هایی دارد؟ (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا