گلکسی اس۹:‌ اندازه کوچکتر و نمایشگر بزرگتر

سامسونگ در تلاش است ضمن کوچک کردن اندازه بدنه «گلکسی اس۹» اندازه نمایشگر آن را نسبت به مدل کنونی بزرگتر کند.

موبنا – مهم‌ترین نکته‌ای که در طراحی نسل کنونی گوشی‌های هوشمند مورد توجه قرار می‌گیرد این است که نمایشگر بزرگتری در دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد. بر اساس این اتفاق تلاش می‌شود سطح بیشتری از روی دستگاه به نمایشگر آن اختصاص یابد و بدون آنکه اندازه دستگاه بزرگ شود، کاربران نمایشگر بزرگتر در اختیار داشته باشند. شرکت سامسونگ از جمله مراکزی محسوب می‌شود که از در این زمینه گوی سبقت را از رقبا ربوده است و در حالی که مدت کوتاهی تا زمان معرفی گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» به عنوان پرچمدار بعدی سامسونگ باقی مانده است، منابع آگاه می‌گویند اندازه نمایشگر آن نسبت به مدل کنونی بزرگتر شده است.

از چند هفته قبل منابع آگاه با اطمینان کامل اعلام کردند که سامسونگ در تلاش است ضمن کوچک کردن اندازه بدنه «گلکسی اس۹» اندازه نمایشگر آن را نسبت به مدل کنونی بزرگتر کند. این طور که پیش‌بینی شده است نمایشگر ۹۰ درصد سطح روی این دستگاه را می‌پوشاند و این نخستین بار است که یک گوشی هوشمند با چنین قابلیتی وارد بازار می‌شود. اندازه بزرگتر نمایشگر به این معنی خواهد بود که سامسونگ برای طراحی این محصول استاندارد ۲۱:۹ را پیش‌رو قرار داده است.

گلکسی اس۹:‌ اندازه کوچکتر و نمایشگر بزرگتر

اگرچه اندازه نمایشگر گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» بزرگتر می‌شود، ولی باید توجه داشت که اندازه بدنه دستگاه نسبت به مدل «گلکسی اس۸» بزرگتر نشده است و در عوض سامسونگ سعی کرده است از قسمت بالا و پایین بدنه بهره بیشتری ببرد تا تقریبا همه بخش‌های روی دستگاه نمایشگر باشد. با این توضیحات اگرچه اندازه دستگاه بزرگتر نشده است، ولی زمانی که نمایشگر بزرگتر دستگاه را مشاهده می‌کنید آن را بزرگتر می‌بینید.

خبرگزاری «گلکسی‌کلاب» در آخرین گزارش خود توضیح داد این احتمال وجود دارد که «گلکسی اس۹» با استاندارد مشابه ۱۸.۵:۹ وارد بازار شود و در عین حال نمایشگر بزرگتری داشته باشد. سامسونگ با این طراحی متفاوت تصمیم دارد گوی سبقت را از اپل و گوشی هوشمند «آیفون ایکس» برباید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا