۹۰ درصد سطح روی «گلکسی اس۹» نمایشگر است

این طور که برآورد شده است حدود ۹۰ درصد از سطح روی گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» به نمایشگر اختصاص میابد که باید اعتراف کرد تاکنون هیچ گوشی هوشمندی با این نوع طراحی وارد بازار نشده است.

موبنا – این روزها شایعات فراوان در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی «گلکسی اس۹» منتشر می‌شود و در آخرین خبرهای گفته شده است که احتمالا شرکت کره‌ای برای طراحی نمایشگر این محصول سراغ استاندارد ۲۱:۹ برود تا سطح بیشتری از روی دستگاه به نمایشگر لمسی اختصاص یابد.

منابع آگاه توضیح دادند که اطلاعات دقیقی را در مورد فعالیت‌های داخلی سامسونگ به دست آورده‌اند و با اطمینان هرچه بیشتر اعلام می‌کنند که گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» نسبت به مدل کنونی درصد بیشتری از سطح روی خود را به نمایشگر لمسی اختصاص می‌دهد و لبه‌های دستگاه اطراف نمایشگر باز هم کاهش میابد و در این میان احتمال می‌رود طول دستگاه اندکی بیشتر شود.

۹۰ درصد سطح روی «گلکسی اس۹» نمایشگر است

این طور که برآورد شده است حدود ۹۰ درصد از سطح روی گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» به نمایشگر اختصاص میابد که باید اعتراف کرد تاکنون هیچ گوشی هوشمندی با این نوع طراحی وارد بازار نشده است. شرکت سامسونگ تلاش فراوان می‌کند فضای اطراف نمایشگر پرچمدار بعدی خود را کوچکتر کند و در این میان بخش بالا و پایین نمایشگر مهم‌ترین قسمت‌هایی هستند که شرکت کره‌ای روی آنها تمرکز دارد تا اندازه آنها را به حداقل برساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا