پرچمدار بعدی هوآوی شبیه به آیفون ساخته می‌شود

هوآوی قصد دارد طراحی گوشی هوشمند جدید اپل را که بخشی از طراحی گوشی اندرویدی «اسنشال فون» هم محسوب می‌شود در اختیار بگیرد تا پرچمداران بعدی خود را به این صورت روانه بازار کند.

موبنا – گوشی هوشمند «آیفون ایکس» اپل طرفداران و منتقدان فراوانی دارد و در حالی که بسیاری از کاربران در صف انتظار خرید این محصول به سر می‌برند، برخی دیگر قیمت آن را نسبت به قابلیت‌های ارایه شده نقد می‌کنند. به هر حال این گوشی هوشمند نوآوری‌های جدیدی ارایه کرده است که مورد توجه کارشناسان و کاربران قرار دارد.

باید گفت که مانند سال‌های گذشته اپل و اندروید در عرصه گوشی‌های هوشمند برخی قابلیت‌ها و طراحی‌ها را از یکدیگر قرض می‌گیرند تا محصولات بعدی خود را بهتر و کامل‌تر توسعه دهند. باید گفت که این اتفاق اصلا بد نیست همواره باعث شده است پرچمداران گوشی‌های هوشمند بهتر و کامل‌تر روانه بازار شوند.

در این میان به نظر می‌رسد شرکت چینی هوآوی قصد دارد طراحی گوشی هوشمند جدید اپل را که بخشی از طراحی گوشی اندرویدی «اسنشال فون» هم محسوب می‌شود در اختیار بگیرد تا پرچمداران بعدی خود را به این صورت روانه بازار کند و البته منابع آگاه می‌گویند P11 به عنوان گوشی پرقدرت بعدی هوآوی با این طراحی عرضه می‌شود.

پرچمدار بعدی هوآوی شبیه به آیفون ساخته می‌شود

پایگاه خبری ایکس‌دی‌اِی-دولوپرز گزارش داد که دریافته است مدیران شرکت هوآوی مجوزهای لازم را دریافت کرده‌اند تا پرچمدار جدید گوشی‌های آنها به گونه‌ای طراحی شده است که گوشه‌های بدنه منحنی باشد و شکل ظاهری آن شبیه آیفون باشد.

بر اساس جزییات بیشتری که در این زمینه منتشر شده است تایید شد گوشی هوشمند P11 هوآوی که مراحل پایانی تولید را پشت سر می‌گذارد چنین طراحی خواهد داشت. منابع آگاه می‌گویند این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۶.۰۱ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و با این وجود برخی رسانه‌های خبری کیفیت تصویر در این نمایشگر را ۲۲۴۴ در ۱۰۸۰ اعلام کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا