اپل محبوب‌ترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ را معرفی کرد

عنوان بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن سال گذشته برای دستگاه‌های موبایلی اپل به یک ابزار موبایلی موسوم به «کالم» اختصاص یافت که برای مراقبه و خواب آرام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

موبنا – با نزدیک شدن به تعطیلات پایان سال، شرکت اپل لیست بهترین اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، موسیقی‌ها، کتاب‌ها و فیلم‌های فروخته شده در سال ۲۰۱۷ میلادی را منتشر کرد و نشان داد در این سال کاربران سیستم عامل موبایلی iOS به کدام یک از آنها بیشتر علاقمند بوده‌اند.

عنوان بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن سال گذشته برای دستگاه‌های موبایلی اپل به یک ابزار موبایلی موسوم به «کالم» اختصاص یافت که برای مراقبه و خواب آرام مورد استفاده قرار می‌گیرد. این در حالی بود که «اسپلیتر کریترز» عنوان بهترین بازی را از آن خود کرد.

برای رایانه لوحی آیپد «اَفینیتی فوتو» به عنوان بهترین اپلیکیشن سال انتخاب شد و این در حالی بود که بازی پازلی «ویتنِس» هم توانسته به عنوان بهترین بازی معرفی شود. در لیست مربوط به دیگر اپلیکیشن‌ها و بازی‌های دانلود شده محبوب از فروشگاه «اپ استور» عنوان‌های بعدی به «بیت‌موجی» و «سوپر ماریو ران» اختصاص یافت.

اپل محبوب‌ترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌های آیفون در سال ۲۰۱۷ را معرفی کرد

در بخش «اپل موزیک» آلبوم «مور لایف» از «درِیک» توانست بیشترین تعداد دانلود را به خود اختصاص دهد و آلبوم «شِیپ آو یو» از «اِد شیران» به عنوان بیشترین تعداد موسیقی‌های گوش شده برگزیده شد. محبوب‌ترین فیلیمی که بیشترین تعداد مشاهده را در «آی‌تیونز» داشت انیمیشن «موانا» بود که پس از آن هم فیلم‌های «راگ وان» و «واندر وُمن» قرار گرفتند.

شرکت اپل در لیست مربوط به بهترین‌های سال ۲۰۱۷ همچنین بهترین‌های حوزه واقعیت افزوده برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها، بهترین بازی‌های آنلاین و رقابتی، بهترین اپلیکیشن‌ها با تمرکز بر سلامت روان و بهبود آگاهی،‌ و بهترین اپلیکیشن‌ها برای خواندن داستان‌ها و مطالعه را هم معرفی کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا