مشخصات «آیفون ۹» اعلام شد

این طور که پیش‌بینی شده است گوشی هوشمند «آیفون ۹» با قیمت پایه ۶۴۹ دلار عرضه می‌شود و بسته به حافظه داخلی آن قیمت دستگاه تغییر می‌کند.

موبنا – از مدت‌ها قبل اعلام شد که تمام گوشی‌های هوشمند اپل در سال ۲۰۱۸ میلادی طراحی مشابه مدل‌های کنونی را دنبال خواهند کرد. در این میان منابع آگاه ژاپنی که با اپل همکاری نزدیک دارند گزارش دادند که خانواده گوشی‌های اپل برای سال آینده به گونه‌ای توسعه میابند که یک عضو ۶.۱ اینچی به آنها اضافه می‌شود.

این اتفاق احتمالا همان راهکاری است که اپل وابستگی خود به شرکت کره‌ای سامسونگ برای تولید نمایشگرهای لمسی را کنار بگذارد و به جای استفاده از نمایشگرهای LCD سراغ پنل‌های OLED برود. با این وجود روزنامه ژاپنی «نیکِی» گزارش داد که این گوشی هوشمند بزرگ که احتمالا با نام «آیفون ۹» وارد بازار می‌شود به جای آنکه مانند مدل‌های کنونی بدنه شیشه‌ای داشته باشد، با بدنه و قاب فلزی به دست کاربران می‌رسد.

مشخصات «آیفون ۹» اعلام شد

شرکت اپل به صورت همزمان در تلاش است یک مدل ارزان از سری گوشی‌های آیفون را وارد بازار کند که البته این گوشی هوشمند حسگر تشخیص چهره face ID را هم شامل می‌شود و در عین حال بدنه آلومینیومی آن از مواد ارزان‌تر ساخته شده است و با رنگ‌بندی‌های متنوع‌تر به فروش می‌رسد.

این طور که پیش‌بینی شده است گوشی هوشمند «آیفون ۹» با قیمت پایه ۶۴۹ دلار عرضه می‌شود و بسته به حافظه داخلی آن قیمت دستگاه تغییر می‌کند.

طراحی اپل برای تولید گوشی هوشمند با بدنه کاملا شیشه‌ای که امسال برای «آیفون ایکس» در نظر گرفته شده است به گونه‌ای پیش خواهد رفت که کارشناسان می‌گویند گوشی هوشمند «آیفون ایکس‌اس» با نمایشگر ۵.۸۵ اینچی و «آیفون ایکس‌اس پلاس» با نمایشگر ۶.۴۶ اینچی با بدنه فلزی مقاومت و داوم بیشتری خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا