هشت دلیلی که نشان می‌دهد Mate 10 Pro برای مدیران بهترین گوشی محسوب می‌شود (+عکس)

در مجموع برای Mate 10 Pro هوآوی هشت دلیل اصلی آورده شده است که نشان می‌دهد این گوشی می‌تواند به عنوان بهترین گزینه برای صاحبان کسب و کار و مدیران بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد.

موبنا – گوشی هوشمند Mate 10 Pro هوآوی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار به فروش می‌رسد و این محصول نخستین دستگاه الکترونیکی جیبی است که از فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد. بر اساس آخرین بررسی‌هایی که آزمایشگاه تخصصی زد.دی.نت انجام داد این گوشی هوشمند موفق شد از امتیاز کامل ۱۰ عدد ۹ را به خود اختصاص دهد و به عبارت دیگر بتواند خود را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند بازار جهانی معرفی کند. «ساندرا وُگل» مدیر آزمایشگاه زد.دی.نت در مورد این محصول می‌گوید: «به عنوان مدیریی که هر لحظه کارهای زیادی را باید با گوشی هوشمند انجام دهم، پس از چهار هفته استفاده از این دستگاه الکترونیکی تصمیم گرفتم “گلکسی نوت ۸” خود را کنار بگذارم و در عوض این گوشی هوشمند را مورد استفاده قرار دهم».

گوشی هوشمند Mate 10 Pro هوآوی به آخرین مدل از تراشه موبایلی شرکت سازنده یعنی Kirin 970 مجهز شده است و همراه با سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محصول نمایشگر ۶ اینچی در اختیار دارد که بر اساس طراحی ۱۸:۹ تا لبه‌های بدنه امتداد یافته است و فقط یک لایه بسیار باریک اطراف قاب را می‌پوشاند و از این نظر می‌توان آن را بسیار زیبا و کارآمد دانست. در مجموع برای Mate 10 Pro هوآوی هشت دلیل اصلی آورده شده است که نشان می‌دهد این گوشی می‌تواند به عنوان بهترین گزینه برای صاحبان کسب و کار و مدیران بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد.

هشت دلیلی که نشان می‌دهد Mate 10 Pro برای مدیران بهترین گوشی محسوب می‌شود (+عکس)

باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری

دوران باتری‌های قابل تعویض در گوشی‌های هوشمند به سر رسیده است و فناوری‌های بهتر جایگزین روش‌های قدیمی ذخیره‌سازی انرژی در باتری‌ها شده است. باتری‌های جدید به گونه‌ای ساخته می‌شوند که نیاز کاربران برای شارژ دستگاه با فاصله زمانی کوتاه را برطرف می‌کنند. باتری پرقدرتی که روی گوشی هوشمند Mate 10 Pro کار گذاشته شده است ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دارد و همین نکته این محصول را از تمام گوشی‌های مشابه مجزا می‌کند. با این باتری شما می‌توانید در هنگام استفاده طولانی‌مدت از گوشی هوشمند اطمینان داشته باشید که بیشتر از یک روز انرژی در اختیار دارید. این باتری برای فعالیت‌های موبایلی سنگین و طولانی بسیار مناسب است.

رم و حافظه داخلی

 گوشی هوشمند تازه‌وارد Mate 10 Pro هوآوری رم ۶ گیگابایتی دارد و با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی فروخته می‌شود. این میزان حافظه رم و حافظه داخلی به مدیر یک سازمان که می‌بایست به صورت شبانه روز کارهای مختلفی را روی گوشی هوشمند خود انجام دهد کمک می‌کند تا حجم گسترده‌ای از اطلاعات را ذخیره کند و برای اجرای اپلیکیشن‌های حجیم و سنگین با مشکل کندی سرعت مواجه نشود.

طرح‌ریزی آسان

سیستم DeX سامسونگ برای اتصال گوشی به نمایشگرهای بزرگ به اندازه کافی قابل قبول است. ولی برای استفاده از آن کاربر نیاز دارد سیستم ورودی DeX را در اختیار داشته باشد. در مقابل، شرکت هوآوی در پرچمدار جدید خو این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به راحتی از طریق سیستم ورودی USB-C گوشی را به نمایشگرهای بزرگ متصل کنید و بتوانید تمام اطلاعات خود را روی یک نمایشگر بزرگتر در اختیار بگیرید. اتصال این گوشی هوشمند با موشواره و صفحه‌کلید بلوتوث به شما این امکان را می‌دهد تا در مجموع Mate 10 Pro به یک رایانه شخصی تبدیل شود و هر آنچه که در رایانه خود در اختیار دارید را روی این محصول در اختیار بگیرید.

هشت دلیلی که نشان می‌دهد Mate 10 Pro برای مدیران بهترین گوشی محسوب می‌شود (+عکس)

دوربین دیجیتالی دوگانه و هوش مصنوعی

این روزها انواع مختلف گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین اصلی دوگانه وارد بازار می‌شوند و از زمانی که این فناوری وارد گوشی‌ها شده، پیشرفت‌های فراوانی برای آن صورت گرفته است. ولی باید گفت در بین همه این موارد هوآوی یکی از بهترین گزینه‌ها را ارایه می‌دهد. یکی از دو لنز دوربین دیجیتالی که در گوشی هوشمند Mate 10 Pro کار گذاشته شده است تصاویر را در حالت سیاه و سفید تهیه می‌کند و دوربین دیگر رنگی است. این دو دوربین در کنار یکدیگر بهترین عکس‌ها را با بالاترین کیفیت تهیه می‌کنند.

پشتیبانی از سیستم مدیریت دستگاه موبایلی

شرکت هوآوی پرچمدار جدید خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که می‌تواند با انواع نرم‌افزارهای سازمانی سازگاری داشته باشد و سیستم مدیریت دستگاه موبایلی (MDM) را هم شامل شود. این گوشی هوشمند می‌تواند تمامی اپلیکیشن‌های سازمانی شرکت‌های مختلف از جمله «موبایل‌آیرون»، «وی‌اِم‌وِیر»، «اِیرواچ» و … را مورد پشتیبانی قرار دهد. با این اتفاق مدیر مرکز IT در سازمان شما هم می‌تواند گوشی هوشمند شما را مدیریت کند.

فضای اختصاصی

در بخش تنظیمات این گوشی هوشمند شما می‌توانید یک بخش از حافظه داخلی را به صورت اختصاصی در اختیار بگیرید تا برای ورود آن رمز عبور مجزا انتخاب کنید و آن را به عنوان فضای اختصاصی خود مورد استفاده قرار دهید. در این فضای اختصاصی می‌توانید اطلاعات سازمانی، اطلاعات شخصی و … را ذخیره کنید و مطمئن باشید که هیچ کس به آنها دسترسی نخواهد داشت.

هشت دلیلی که نشان می‌دهد Mate 10 Pro برای مدیران بهترین گوشی محسوب می‌شود (+عکس)

دایرکتوری لینکدین

از طریق این گوشی هوشمند می‌توانید به صورت مستقیم در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی سازمانی لینکدین وارد شوید تا پس از آن تمامی اطلاعات لیست شماره تلفن‌های شما به صورت مستقیم با این پلتفرم سازگار شود تا از این طریق بتوانید آخرین به‌روزرسانی در پروفایل همه دوستان و اطرافیان خود را در اختیار داشته باشید. این اتفاق به شما امکان می‌دهد زمانی که وارد لیست شماره تلفن‌های گوشی می‌شوید، آیکون لینکدین را در کنار نام هر شخص مشاهده کنید.

مترجم مایکروسافت

این اپلیکیشن به صورت اختصاصی برای هوآوی ارتقا یافته است و به واسطه سیستم هوش مصنوعی که در این گوشی هوشمند به کار رفته، سرعت ترجمه متن‌ها را تا ۳۰۰ برابر افزایش می‌دهد. اپلیکیشن مذکور بیش از ۵۰ زبان مختلف را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد و حتی در حالت آفلاین در هنگام مسافرت هم می‌تواند به کار گرفته شود.

با همه این توضیحات می‌توان گفت Mate 10 Pro هوآوی یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدیران محسوب می‌شود و شرکت سازنده به صورت ویژه پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده است تا به نیاز این دسته از کاربران هم پاسخ دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا