شائومی تایید کرد: پرچمدار بعدی مجهز به «اسنپدراگون ۸۴۵»

«لِی جون» مدیرعامل شرکت شائومی تایید کرد که این کمپانی چینی پرچمدار بعدی خود را همراه با تراشه «اسنپدراگون ۸۴۵» روانه بازار می‌کند.

موبنا – شرکت کوالکام از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه‌های موبایلی در جهان روز گذشته از آخرین محصول خود موسوم به «اسنپدراگون ۸۴۵» به عنوان قدرتمندترین تراشه موبایلی کنونی در دنیا رونمایی کرد. معرفی این تراشه در کنفرانس سالانه Tech Summit انجام شد که شرکت هوآوی آن را برگزار کرده بود. البته در این اتفاق جزییات زیادی از توانایی‌ها و قابلیت‌های اجرای تراشه جدید کوالکام منتشر نشد و با این وجود اطلاعات کاربردی از این محصول به دست رسید.

«لِی جون» مدیرعامل شرکت شائومی در همایش یاد شده تایید کرد که این کمپانی چینی پرچمدار بعدی خود را همراه با تراشه «اسنپدراگون ۸۴۵» روانه بازار می‌کند. او در صحبت‌های خود به نام این دستگاه اشاره نکرد و با این وجود در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که گوشی هوشمند یاد شده با نام «شائومی می ۷» روانه بازار می‌شود.

شائومی تایید کرد: پرچمدار بعدی مجهز به «اسنپدراگون ۸۴۵»

قرار است که در مرحله نخست گوشی هوشمند «شائومی می ۷» فقط در بازار چین معرفی شود و پس از گذشت مدتی به دست کاربران در دیگر کشورهای جهان هم برسد. تا آنجایی که منابع آگاه گزارش دادند، این گوشی هوشمند در خانواده پرچمداران ارزان‌قیمت طبقه‌بندی می‌شود و قیمت پایه برای آن ۴۰۵ دلار در نظر گرفته شده است.

منابع آگاه می‌گویند در فصل اول یا دوم سال ۲۰۱۸ میلادی می‌توان این گوشی هوشمند ارزان و پرقدرت را در اختیار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا