گوشی جدید ضدآب و ضدضربه به نام «وِرنی اکتیو» (+عکس)

این گوشی هوشمند که در خانواده میان‌رده‌ها طبقه‌بندی می‌شود آزمایش سقوط را هم پشت سر گذاشته است و سیستم محافظ بدنه Kevlar برای آن در نظر گرفته شده است و به همین خاطر اگر از دست شما به دفعات بیافتد، مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید.

موبنا – اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به دنبال یک دستگاه گوشی هوشمند مقاوم و پرقدرت اندرویدی می‌گردید و قصد ندارید با هزینه زیاد محصولی مانند «گلکسی اس۸ اکتیو» را خریداری کنید، گزینه جدیدی برای شما ارایه شده است. شرکت «ورنی» محصول جدیدی را با نام «اکتیو» روانه بازار کرده است که به هر شکل روی سطح خیابان بیافتد مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی دارد که تراشه مرکزی ۸ هسته پردازشگر را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. برای این گوشی پرقدرت باتری پردوام ۴۲۰۰ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده است و نمایشگر دستگاه می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش بگذارد. شرکت «ورنی» ادعا می‌کند که اگر باتری این گوشی به طور کامل شارژ شده باشد هنگام استفاده کم به مدت سه روز انرژی را در خود نگه می‌دارد و البته با پورت USB-C می‌توان آن را با سرعت بالا شارژ کرد.

گوشی جدید ضدآب و ضدضربه به نام «وِرنی اکتیو» (+عکس)

دوربین اصلی این گوشی هوشمند ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن هم ۸ مگاپیکسلی است و این محصول می‌تواند از سیم کارت‌های شبکه مخابراتی LTE در ۲۸ باند مختلف پشتیبانی کند. برای این گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت هم در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

گوشی جدید ضدآب و ضدضربه به نام «وِرنی اکتیو» (+عکس)

گوشی هوشمند «ورنی اکتیو» استاندارد IP68 دارد و بنابراین تا عمر ۵ فوتی آب به مدت ۳۰ دقیقه ضدآب است و از ورود هرگونه گرد و غبار به سیستم داخلی جلوگیری می‌کند. این گوشی هوشمند که در خانواده میان‌رده‌ها طبقه‌بندی می‌شود آزمایش سقوط را هم پشت سر گذاشته است و سیستم محافظ بدنه Kevlar برای آن در نظر گرفته شده است و به همین خاطر اگر از دست شما به دفعات بیافتد، مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید.

روی این گوشی هوشمند قوی و ضدضربه سیستم عامل اندروید ۷ نصب شده است و فروشگاه اینترنتی آمازون این محصول را با تمام قابلیت‌های یاد شده به قیمت ۳۲۰ دلار به فروش می‌رساند.

گوشی جدید ضدآب و ضدضربه به نام «وِرنی اکتیو» (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا