فهرست بهترین گوشی‌های جهان: «آیفون ایکس» هفتم شد

در تست مداوم برای ده‌ها بار سقوط این گوشی هوشمند مشخص شد توانایی بدنه دستگاه چندان هم بالا نیست و به عنوان مثال در مقابل این محصول «گلکسی اس۸» سامسونگ بهتر از گوشی یاد شده که بدنه تمام شیشه‌ای دارد خود را نشان داده است.

موبنا – مرکز «کانسیومر ریپورتز» آخرین بررسی‌های خود را روی گوشی هوشمند «آیفون ایکس» اپل انجام داد و تمام تست‌های مربوط به سقوط دستگاه روی این محصول صورت گرفت و در نهایت کارشناسان این مرکز چندان مقاومت بدنه این گوشی هوشمند را تایید نکردند. اگرچه کیفیت نمایشگر و دوربین این دستگاه قابل قبول شناخته شد، ولی در نهایت «آیفون ایکس» نتوانسته به عنوان بهترین گوشی رتبه نخست لیست را به خود اختصاص دهد.

فهرست بهترین گوشی‌های جهان: «آیفون ایکس» هفتم شد

از جمله مواردی که در این گوشی هوشمند ۹۹۹ دلاری مورد تحلیل قرار گرفت توانایی بدنه و عمر باتری بود. مرکز «کانسیومر ریپورتز» عدم کرد در تست مداوم برای ده‌ها بار سقوط این گوشی هوشمند مشخص شد توانایی بدنه دستگاه چندان هم بالا نیست و به عنوان مثال در مقابل این محصول «گلکسی اس۸» سامسونگ بهتر از گوشی یاد شده که بدنه تمام شیشه‌ای دارد خود را نشان داده است.

فهرست بهترین گوشی‌های جهان: «آیفون ایکس» هفتم شد

کیفیت باتری «آیفون ایکس» نیز نسبت به آخرین پرچمدار سامسونگ پایین‌تر بوده است و همین مسئله باعث شد پرچمدار اپل در لیست در گوشی هوشمند برتر جهان نتواند در رتبه‌ نخست قرار بگیرد. گوشی هوشمند «آیفون ایکس» نسبت به هر دو محصول «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» در رتبه پایین‌تری قرار گرفت و در مجموع سه رتبه نخست لیست بهترین گوشی‌های توصیه شده از سوی مرکز «کانسیومر ریپورتز» به گوشی‌های «گلکسی اس۸»، «گلکسی اس۸ پلاس» و «گلکسی اس۷» اختصاص یافت و پس از آن هم گوشی‌های «گلکسی ۸ پلاس» و «گلکسی ۸» بهترین گوشی های موجود شناخته شدند. رتبه بعدی از آن «گلکسی نوت ۸» شد و سپس گوشی هوشمند «آیفون ایکس» در رتبه هفتم ایستاد. این گوشی‌ها بر حسب قیمت و توانایی خود سنجیده شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا