گوشی جدید هوآوی مجهز به دوربین سه‌گانه ۴۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی

این محصول نخستین گوشی هوشمند جهان محسوب می‌شود که در قسمت پشت بدنه آن از سه لنز دوربین بهره برده شده است که کیفیت آنها ۴۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری است.

موبنا – از زمانی که هوآوی برای توسعه دوربین‌های دیجیتالی به کار گرفته شده در گوشی‌های هوشمند خود با شرکت Leica وارد همکاری شد، سیستم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای تصویربرداری در محصولات این شرکت چینی ارتقا یافت. گوشی هوشمند P9 نخستین محصول هوآوی بود که با دوربین دیجیتالی Leica عرضه شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. این محصول یکی از گوشی‌های میان‌رده در زیرمجموعه سری گوشی‌های «آنر» هوآوی بود.

با این وجود آخرین خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد که هوآوری سخت در تلاش است تا در دنیای دوربین‌های دیجیتالی موبایلی بزرگترین تحول را ایجاد کند تا محصول بعدی در سری گوشی‌های P این شرکت روانه بازار شود. بر اساس تصاویری که منابع آگاه منتشر کردند مشخص شد گوشی هوشمند P11 هوآوی دوربین ۴۰ مگاپیکسلی Leica راشامل می‌شود که به صورت همزمان در این دو شرکت توسعه یافته است و این دوربین دیجیتالی با لنز سه‌گانه سیستم بزرگنمایی ۵ برابری هیبریدی را در خود جا داده است. این محصول نخستین گوشی هوشمند جهان محسوب می‌شود که در قسمت پشت بدنه آن از سه لنز دوربین بهره برده شده است که کیفیت آنها ۴۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابری است و دوربین سلفی دستگاه هم با کیفیت ۲۴ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند.

گوشی جدید هوآوی مجهز به دوربین سه‌گانه ۴۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی

البته ماجرای تصویربرداری در این گوشی هوشمند به اینجا ختم نمی‌شود. برای این محصول حالت ویژه تصویربرداری در شب در نظر گرفته شده است که به واسطه حسگرهایی جدید و سیستم اپتیکی قادر است تا ۱۰۰ درصد نور محیط را تقویت کند و بهترین عکس‌ها در فضاهای تاریک گرفته شود.

هنوز هیچ خبری منتشر نشده است تا مشخص شود اندازه لنز دوربین این گوشی هوشمند چقدر بزرگ است و دیافراگم آن چگونه در این دستگاه جاسازی شده است. ولی باید توجه داشت این محصول منحصر به‌فرد ترکیبی از بهترین سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای تصویربرداری محسوب می‌شود و می‌تواند یک تجربه کاملا متفاوت را در اختیار شما قرار دهد.

شرکت هوآوی همچنین قصد دارد برای دوربین دیجیتالی گوشی هوشمند P11 خود از فناوری هوش مصنوعی استفاده کند و برای این دستگاه تراشه پرقدرت Kirin 970 هم در نظر گرفته شده است و همچنین سیستم شبکه پردازشی عصبی (NPU) در این محصول وجود دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا