تا چند ماه آینده منتظر نخستین گوشی منعطف سامسونگ باشید

«کو دونگ-جین» مدیر سامسونگ سپتامبر امسال اعلام کرده بود که شرکت او در نظر دارد نخستین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر جهان را سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار کند.

موبنا – سری گوشی‌های «گلکسی ایکس» سامسونگ واقعی خواهند شد و پس از سال‌ها گمانه‌زنی، سرانجام به دست کاربران جهانی خواهند رسید. با این وجود هنوز این سوال باقیمانده است که شرکت کره‌ای برای نخستین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر خود چه پیش‌بینی‌هایی انچام داده است و آن را چگونه وارد بازار می‌کند.

سامسونگ یکی از نخستین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود که گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر خمیده را وارد بازار کرد و در کنار آن ال‌جی هم فعالیت‌هایی را در این زمینه انجام داد.

با این وجود شرکت سامسونگ تنها مرکز جهانی نیست که تمایل به ساخت گوشی‌های انعطاف‌پذیر دارد و بسیاری از برندهای دیگر هم تلاش‌هایی را در این زمینه انجام داده‌اند که از جمله آنها می‌توان به الجی و اپل اشاره کرد. با این وجود سامسونگ نخستین شرکت جهانی است که یک دستگاه گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر را وارد بازار می‌کند.

تا چند ماه آینده منتظر نخستین گوشی منعطف سامسونگ باشید

«کو دونگ-جین» مدیر سامسونگ سپتامبر امسال اعلام کرده بود که شرکت او در نظر دارد نخستین گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر جهان را سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار کند. منابع آگاه به تازگی گزارش دادند که مرکز توسعه نمایشگرهای سامسونگ هم‌اکنون توسعه پنل‌های انعطاف‌پذیر را آغاز کرده است و این نمایشگرها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که می‌توانند مانند کاغذ خم شوند.

تاکنون فناوری مربوطه به گونه‌ای توسعه یافته است که ماده اصلی به کار گرفته شده در آن پلاستیک بوده است تا به صورت کارخانه‌ای به تولید انبوه برسد. این شرکت کره‌ای طی چند سال اخیر انواع مختلف حق امتیازها را به ثبت رسانده است تا بتواند گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر و خم‌شدنی بسازد و هنوز به درستی مشخص نیست چه تعداد از این فناوری‌ها و اختراعات در سری گوشی‌های «گلکسی ایکس» مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا