تشریح دستاوردهای برگزیدگان جایزه مصطفی(ص)

قائم مقام مدیرعامل همراه اول در جلسه سخنرانی برندگان جایزه مصطفی(ص)، حمایت از این جایزه را افتخاری برای همراه اول دانست.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه سخنرانی برندگان جایزه مصطفی(ص)، امروز شنبه ١١ آذرماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد و برندگان این جایزه «پروفسور سامی ارول گلنبه» از ترکیه و «پروفسور محمدامین شکراللهی»، در خصوص فعالیت ها و دستاوردهای خود سخنرانی کردند. این نشست با حضور، مهندس نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، دکتر امیرحسین دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر حمیدرضا نیکوفر قائم مقام مدیرعامل همراه اول، دکتر سید احمدرضا شرافت مشاور وزیر در امور بین الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس و جمعی از دانشجویان این دانشگاه، برگزار شد.
قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم با بیان اینکه در هفته تولد پیامبر و با یادگار از لقب برگزیده او مصطفی(ص)، به بزرگداشت دانشمندان مسلمان عصر خود، نشسته ایم، گفت:‌ اقدام ارزنده ای توسط دبیرخانه جایزه مصطفی(ص) و با تأمین مالی از طریق وقف، برای توسعه علمی و پژوهشی برنامه ریزی صورت گرفته است.
نیکوفر ادامه داد: باعث افتخار و برکت برای همراه اول است که به نمایندگی از مشترکین، سهامداران و کارکنان، حامی جایزه مصطفی(ص) و برگزاری این جلسه شده است. همراه اول به عنوان یک راهبرد، به دنبال توسعه همکاری های علمی و پژوهشی خود در حوزه ICT است و امیدواریم با حمایت همراه اول و دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تربیت مدرس، بتوانیم به موازات همکاری مان با دانشگاه صنعتی شریف، فعالیت های علمی در حوزه ۵G‌ و مجازی سازی را تقویت کنیم. در این راه نیازمند ارتباط و همکاری با مراکز پژوهشی بین المللی و دانشمندان آنها هستیم.
شایان ذکر است، فردا یکشنبه ۱۲ آذرماه، در دومین دوره این مراسم، نشان عالی علم و فناوری جهان اسلام به دو دانشمند حوزه ICT، «پروفسور سامی ارول گلنبی» دانشمند کامپیوتر، مهندس الکترونیک و ریاضیدان کاربردی اهل ترکیه با مدلسازی ارزیابی عملکرد سیستم های کامپیوتری و «پروفسور محمدامین شکراللهی» دانشمند و دکترای علوم کامپیوتر و ارتباطات با ارائه اثری در زمینه کدهای رهرو، در تالار وحدت مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا