سامسونگ قدرتمندترین گوشی تاشو جهان را عرضه کرد: W2018 (+عکس)

برای این گوشی از تراشه پرقدرت «اسنپدراگون ۸۳۵» استفاده شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، و دو نمایشگر لمسی ۴.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل اشاره کرد.

موبنا – شرکت سامسونگ یک گوشی هوشمند تاشو پیشرفته و پرقدرت مبتنی بر سیستم عامل اندروید تولید کرده است که به جرات می‌توان گفت مشابه آن در سراسر جهان وجود ندارد. این گوشی هوشمند فقط در آسیا فروخته می‌شود و سامسونگ بر این باور است که این منطقه بازار بهتری برای گوشی‌های تاشو در اختیار دارد.

در این محصول تاشو و زیبا موسوم به W2018 نکات قابل ملاحظه‌ای به کار گرفته شده است که می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. این دستگاه نخستین گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود که دوربین دیجیتالی با دیافراگم برزگ f1.5 را در خود جا داده است. پیش از این رکورد بزرگترین دیافراگم برای گوشی‌های هوشمند مربوط به «ال‌جی وی۳۰» می‌شد که اندازه دیافراگم آن f1.6 بود.

سامسونگ قدرتمندترین گوشی تاشو جهان را عرضه کرد: W2018 (+عکس)

باید توجه داشته باشید اندازه دیافراگم برای تصویربرداری اهمیت بسیار زیادی دارد. دیافراگم محل ورود نور به دوربین است و حسگر مربوطه در هنگام فشردن کلید شاتر عمق و کیفیت بالاتری را برای عکس‌ها لحاظ می‌کند. نکته مهم دیگر در این زمینه حجم بیشتر نور است که باعث می‌شود عکس تاری کمتری داشته باشد و سرعت گرفتن عکس‌ها هم بیشتر شود.

سامسونگ قدرتمندترین گوشی تاشو جهان را عرضه کرد: W2018 (+عکس)

گوشی هوشمند تاشو W2018 در قسمت بالای خود نمایشگر اصلی را شامل می‌شود و برای آن از تراشه پرقدرت «اسنپدراگون ۸۳۵» استفاده شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، و دو نمایشگر لمسی ۴.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل اشاره کرد. این دو نمایشگر در قسمت بیرونی و داخلی بخش تاشو تعبیه شده‌اند.

سامسونگ قدرتمندترین گوشی تاشو جهان را عرضه کرد: W2018 (+عکس)

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ یک دوربین ثانویه با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی را هم شامل می‌شود که این دوربین پیش‌تر در مدل «گلکسی اس۸» به کار گرفته شد.

در بخش نرم افزاری برای این گوشی هوشمند رابط کاربری پیشرفته سامسونگ در نظر گرفته شده و روی آن سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نصب شده است. سامسونگ همچنین توضیح داد که اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به‌روزرسانی به اندروید ۸ اوریو برای این دستگاه ارایه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا