گوشی‌های جدید سامسونگ کف‌بینی می‌کنند (+عکس)

شرکت سامسونگ همچنان بررسی‌های خود را در این زمینه توسعه می‌دهد و تصمیم دارد حسگر هوشمند تشخیص کف دست را به گوشی‌ها اضافه کند.

موبنا – بدن انسان بخش‌های مختلفی دارد که کاملا منحصر به‌فرد هستند و مشابه آنها در بدن شخص دیگری مشاهده نمی‌شود. از جمله این بخش‌ها می‌توان به اثر انگشت، عنبیه چشم، لاله گوش، چهره واقعی، خطوط کف دست و … اشاره کرد. تولیدکنندگان گوشی هوشمند قبلیت‌های منحصر به‌فرد در بخش‌های انحصاری بدن انسان را کشف کرده‌اند تا بتوانند روش‌های ایمن‌تری را برای باز کردن قفل دستگاه مورد استفاده قرار دهند. از این رو هم‌اکنون گوشی‌ها با حسگر اثر انگشت، عنبیه چشم و چهره وارد بازار شده‌اند تا دستگاه شخصی ایمن‌تر شود.

گوشی‌های جدید سامسونگ کف‌بینی می‌کنند (+عکس)

شرکت سامسونگ همچنان بررسی‌های خود را در این زمینه توسعه می‌دهد و تصمیم دارد حسگر هوشمند تشخیص کف دست را به گوشی‌ها اضافه کند. تفاوت اصلی که اینجا وجود دارد این است که تشخیص کف دست برای باز کردن قفل گوشی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و در اصل یک پسورد هوشمند برای همه بخش‌های داخلی است.

گوشی‌های جدید سامسونگ کف‌بینی می‌کنند (+عکس)

سامسونگ به تازگی یک حق امتیاز به ثبت رسانده است که قابلیت مذکور را برای گوشی‌های هوشمند تشریح می‌کند و نشان می‌دهد که اسکن کردن خطوط کف دست با گرفتن یک عکس توسط دوربین گوشی چگونه انجام می‌شود. سپس، اگر شما رمز عبور خود را فراموش کنید، می‌توانید از دورین سلفی دستگاه کمک بگیرید تا نگاهی به کف دست شما بیاندازد و با خواندن خطوط آن هویت شما را تشخیص دهد. اگر فرآیند تشخیص به درستی انجام شود،‌این دستگاه به شما حروف و رمز عبور متفاوت شما را اعلام می‌کند و به عبارت دقیق‌تر رمز عبور جدید شما از طریق خواندن خطوط کف دست ساخته می‌شود.

گوشی‌های جدید سامسونگ کف‌بینی می‌کنند (+عکس)

ممکن است که این فرآیند عجیب و پیچیده به نظر برسد،‌ ولی سامسونگ در حال تکمیل آن است. البته در زمینه این مسئله مطرح شده است که ممکن است یک نفر گوشی هوشمند شما را سرقت کند و سپس شما را مجبور کند کف دست خود را در مقابل آن بگذارید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا