اسپیکر هوشمند گوگل علاقه‌ای به صدای بلند موسیقی ندارد

بر اساس گزارش‌های متعددی که از سوی صاحبان Home Mini گوگل منتشر شده است، این دستگاه ۵ تا ۱۰ ثانیه پس از آن آنکه موسقی شروع به پخش شدن می‌کند با مشکل مواجه می‌شود.

موبنا – یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که اسپیکرهای هوشمند با خود حمل می‌کنند توانایی پخش باکیفیت موسیقی از طریق بلندگوها محسوب می‌ّود. ولی این طور که کاربران می‌گویند، اسپیکر هوشمند Home Mini گوگل چنین توانایی ندارد و بر اساس اعتراض‌های منتشر شده روی شبکه اجتماعی «رِدیت»، زمانی که بعضی موسیقی‌ها با صدای بلند از طریق این اسپیکر هوشمند پخش می‌شود این محصول از کار می‌افتد و به عبارت دیگر خراب می‌شود.

این نخستین باری نیست که اسپیکر هوشمند Home Mini گوگل با مشکل مواجه می‌شود. پیش از این هم مشخص شده بود موادی که گوگل در فرآیند ساخت این اسپیکر استفاده کرده است و برای پوشاندن سطح روی آن به کار برده است مشکلاتی دارد و کاربر نمی‌تواند به صورت ۲۴ ساعته از آن استفاده کند. با این توضیحات مشخص شده بود که اسپیکر مذکور فقط برای دریافت فرمان‌های صوتی مناسب است.

اسپیکر هوشمند گوگل علاقه‌ای به صدای بلند موسیقی ندارد

بر اساس گزارش‌های متعددی که از سوی صاحبان Home Mini گوگل منتشر شده است، این دستگاه ۵ تا ۱۰ ثانیه پس از آن آنکه موسقی شروع به پخش شدن می‌کند با مشکل مواجه می‌شود و اگر صدا بلند باشد نمی‌تواند کار کند. در فروم مربوط به پشتیبانی محصولات گوگل روی سایت اینترنتی شرکت مذکور کاربران در گزارش‌های متعدد به این مشکل اشاهر کردند و توضیح دادند که دستگاه آنها به خوبی کار نمی‌کند.

شرکت گوگل در این زمینه گفته است که مشکل مذکور یک اختلال نرم‌افزاری است و به زودی آن را برطرف می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا