به کمک مجموعه تست روانشناسی، نقاط ضعف و قوت خود را کشف کنید

هر کدام از ما خصوصیات شخصی منحصر به فردی داریم که شاید برخی از آنها را نیز فراموش کرده باشیم. مهم این است که خود را بهتر بشناسیم تا پیمودن مسیر موفقیت در زندگی، برایمان آسان تر شود. برنامه ای که در ادامه و با عنوان مجموعه تست روانشناسی معرفی کرده ایم، به شما کمک میکند تا شناخت خوبی از خصوصیات اخلاقی خود و دیگران بدست آورید. در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی با ما همراه شوید.

موبنا – اپلیکیشن فوق بیش از ۵۰ تست روانشناسی دارد که به تایید کانون مشاوران ایران رسیده است. شما میتوانید با اعتماد کامل به مجموعه تست روانشناسی، از آن برای شناخت بهتر خود استفاده نمایید. البته فراموش نکنید که بهترین و دقیقترین نتیجه، از پاسخ صحیح و بدون اغراق به تست ها مشخص میگردد. تست های روانشناسی موجود در این برنامه اندرویدی، شامل موضوعات مختلفی میشوند که حتما برایتان جالب خواهد بود.

 

نکته : روش انجام تست های برنامه فوق و نوع آنها با یکدیگر متفاوت میباشد. برای برخی از تست ها توضیحاتی ذکر شده تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

برای آشنایی با تیپ شخصیتی خود و برقراری روابط بهتر با دیگران، از مجموعه تست روانشناسی کمک بگیرید.

آشنایی با تیپ شخصیتی

 

از شناخت علائم افسردگی تا تست پیش بینی احتمال طلاق

لیست همه تست های روانشناسی در صفحه اصلی مجموعه تست روانشناسی آمده است که میتوانید تعداد سوال هر کدام را نیز در کنار آنها ببینید. بعضی از تست ها مربوط به شناخت خصوصیات اخلاقی خودتان میشوند و به کمک برخی دیگر، از کیفیت رابطه خود با دیگران آگاه خواهید شد.

بعد از انجام هر تست، نمره آن به صورت خودکار و بر اساس جواب های شما محاسبه میگردد. در همین حین، میتوانید توضیحات مربوط به نتیجه تست را ببینید. این نتیجه بر حسب بازه های امتیازی به نمایش درمی آید و در بعضی موارد، نقاص قوت و ضعف شخصیت فرد نیز نشان داده میشود.

اگر بعد از انجام تست های روانشناسی متوجه مشکل خاصی در خود شدید، کافی است بر روی دکمه ارتباط با کانون مشاوران ایران اشاره کنید. حالا فهرستی از شعبه های این کانون را خواهید دید که با لمس هر کدام، میتوانید آدرس، شماره تلفن، زمان مراجعه و زمان رزرو نوبت را برای همان شعبه مشاهده نمایید.

 

نکته : صفحه اینستاگرام، کانال تلگرام و وبسایت کانون مشاوره ایران از دیگر لینک های ارتباطی با این مرکز هستند که در صفحه اصلی برنامه وجود دارند.

 

نکاتی درباره رابط کاربری برنامه

مجموعه تست روانشناسی از قالب گرافیکی یکپارچه و کاربرپسندی بهره میبرد که جذابیت کافی در آن به چشم میخورد. رنگبندی زنده و هماهنگ، فونت مناسب، آیکن های یکدست و چیدمان مرتب اجزای صفحه، از جمله نکات مثبت اپلیکیشن فوق هستند. از لحاظ تجربه کاربری نیز مشکل خاصی وجود ندارد و استفاده از این برنامه برای همه اقشار راحت خواهد بود. البته در جابجایی بین برخی از قسمت ها، نواقص کوچکی مشاهده شد که قابل چشم پوشی هستند.

 

شما میتوانید برای شناخت نقاط ضعف و قوت فردی خود، از مجموعه تست روانشناسی به عنوان یک ابزار خودشناسی با تست های روانشناسی معتبر استفاده کنید. این اپلیکیشن اندرویدی به صورت کاملا رایگان از کافه بازار قابل دریافت است.

شناخت نقاط ضعف و قوت فردی

قابلیت ها و نقاط قوت برنامه

  • محتوای مفید و قابل اعتماد
  • عملکرد صحیح و بدون خطا در همه بخش ها
  • بروزرسانی های منظم و سریع
  • رابط کاربری زیبا و روان
نقاط ضعف برنامه

  • کمبود برخی از امکانات

 

پیشنهادات اپریویو برای بهبود برنامه

هرچند تولیدکنندگان مجموعه تست روانشناسی برای غنی تر کردن محتوای آن تلاش میکنند اما انتظار میرفت که تلاش بیشتری از آنها ببینیم و شاهد قابلیت بروزرسانی دستی توسط کاربران باشیم. علاوه بر این، پیشنهادهای دیگری هم برای افزایش کارایی این برنامه اندرویدی داریم:

امکان برگشت به عقب برای تغییر جواب تست

اشتراک گذاری جواب تست

توضیحات بیشتر به اضافه راه های درمان

مشخص شدن تست های انجام شده و ذخیره نتیجه آنها

و…

ایده پردازی های بیشتر را به تیم “روانشناس” واگذار میکنیم و امیدوارم توسعه برنامه فوق را در نسخه های بعدی آن ببینیم.

مجموعه تست روانشناسی

تولید کننده : روانشناس

آخرین نسخه بررسی شده : ۱.۰.۲.۰

سیستم عامل : اندروید ۴.۲ و بالاتر

حجم : ۲.۳ مگابایت

 به کمک مجموعه تست روانشناسی، نقاط ضعف و قوت خود را کشف کنید

 

 منبع: اپریویو

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا