سامانه «بام» بانک ملی ایران، محصول برگزیده پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران “بام” بر پایه داوری کارگروه علمی پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، به عنوان محصول برگزیده و قابل تقدیر انتخاب شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، در پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با موضوع ” حکمرانی داده ها و دولت الکترونیک ” که با حضور دکتر وحید احمدی مدیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر دوایی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر سیروس علیدوستی رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار شد، لوح تقدیر همایش به سامانه “بام” بانک ملی ایران تعلق گرفت.
سامانه “بام” از محصولات نوآور و کاربردی بانک ملی ایران است که توسط متخصصان جوان و توانمند و ایده پرداز شرکت داده ورزی سداد طراحی، اجرا و پیاده سازی شده است؛ که توانسته است بستر مناسب و مطلوب در حوزه بانکداری الکترونیک را در امور پرداخت و دریافت پول، برای مشتریان بانک ملی ایران فراهم آورد.
شایان توجه است که این محصول، سال گذشته نیز در همایش بین المللی نظام های پرداخت بانک مرکزی، موفق به کسب رتبه نخست در نوآوری های بانکی شده است.
پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات کشور، یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا