معرفی دژ پرنده موتو گوتزی! (+عکس)

موتورسیکلت کروزر MGX-21 جلوه ای از ترکیب ذوق و سلیقه ایتالیایی و سبک آمریکایی است که با عبور از محدودیت های سبک سنتی به نوعی وارد قلمرو علمی تخیلی شده است.

موبنا – تیره، زیبا، جذاب. این‌ها صفاتی هستند که به طور معمول در یک موتورسیکلت به دنبال آنها هستیم. از این رو هنگامی که با موتورسیکلت موتو گوتزی MGX-21 Flying Fortress روبرو می شوید، زیبایی و قدرت چشمگیر آن نخستین چیزهایی هستند که به چشم می آیند.
معرفی دژ پرنده موتو گوتزی! (+عکس)
موتورسیکلت کروزر MGX-21 جلوه ای از ترکیب ذوق و سلیقه ایتالیایی و سبک آمریکایی است که با عبور از محدودیت های سبک سنتی به نوعی وارد قلمرو علمی تخیلی شده است. پیشرانه بلوک بزرگ وی شکل با چهار سوپاپ موتو گوتزی MGX-21 توانایی تولید ۹۶.۶ اسب بخار نیرو در دور موتور ۶,۵۰۰ و ۸۹ پوندفوت گشتاور در دور موتور ۳,۰۰۰ را دارد. نیروی تولید شده توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته به آسفالت جاده منتقل می شود.
معرفی دژ پرنده موتو گوتزی! (+عکس)
از دیگر ویژگی های این موتورسیکلت می توان به رینگ های فیبر کربنی، سامانه کنترل جریان بنزین سواری با سیم، و کنترل کشش تکامل یافته برای سواری راحت و نرم اشاره کرد. موتو گوتزی MGX-21 به پوشش های سر سیلندر قرمز رنگ، بدنه فیبر کربنی، بادشکن گسترش یافته، زین مسافر و پنل های جانبی زیر زین مجهز شده است. موتو گوتزی سامانه اطلاعات‌سرگرمی خود را نیز به همراه این موتورسیکلت ارائه کرده است. قیمت پایه دژ پرنده موتو گوتزی ۲۱,۹۹۰ دلار است.

 نویسنده: محمدمهدی حیدرپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا