هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد

هوواوی که در نمایشگاه IFA در برلین از گوشی‌های سری میت ۱۰ رونمایی کرده‌ بود، دیروز در مراسمی در مرکز خرید چارسو از گوشی‌های Mate 10، Mate 10 pro و Mate 10 Porsche Design با حضور خبرنگاران رونمایی کرد.

موبنا – از ویژگی‌های کلیدی سری Mate 10 می‌توان به پشتیبانی از پردازنده kirin 970 و جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی هوواوی، EMUI 8.0 و فناوری هوش مصنوعی با یک NPU یا وحد پردازش عصبی پرداخت.

هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد
این گوشی‌های بدنه شیشه‌ای ۳D و نمایشگر FullView با حاشیه نازک و پشتیبانی از استاندارد HDR 10 برای نمایش رنگ‌ها به شکل شفاف و جذاب دارند.
در این گوشی‌ها باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی قرار گرفته که از استاندارد سوپرشارژ امن بهره می‌برد و با سیستم مدیریت انرژی هوش مصنوعی یک‌پارچه شده است.
در این گوشی‌ها همچنین دوربین دوگانه لایکا قرار گرفته که قابلیت تشخیص ماهیت سوژ‌ه‌ها را دارا هستند.

هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد
همچنین نسخه آخر رابطه کاربری EMUI 8.0 با آخرین نسخه از سیستم‌عامل آندرویید یعنی نسخه ۸.۰ در این گوشی ارایه شده است.
محمد امین ناهید، مدیر روابط عمومی هوواوی در ایران، Mate 10 و Mate 10 pro اولین گوشی‌هایی هستند که از پردازنده Kirin 970 بهره می‌برند و امکان پردازش‌های مرتبط با هوش مصنوعی را دارند. این پردازنده از معماری ساخت ۱۰ نانومتری برخوردار است و از یک بخش IPS دوگانه برای عکاسی مرتبط با هوش مصنوعی بهره می‌برد.

هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد
وی همچنین اعلام کرد: میت ۱۰ سریع‌ترین گوشی دنیا در حوزه ارتباطات فوق سریع LTE است و برای نخستین بار هر دو سیم‌کارت می‌توانند در حالت ۴G کار کنند.
گوشی‌ Mate 10 از نمایشگر ۹/۵ اینچی بدون حاشیه بهره می‌برد و مدل Mate 10 pro صفحه نمایش ۶ اینچی دارد و از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ گردو غبار بهره می‌برند.

هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد
هوواوی همچنین در گوشی‌های Mate 10 pro و Mate 10 از دوربین دوگانه لایکا بهره برده که شامل یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی RGB و یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی تک‌رنگ است که لرزشگیر نوری تصویر OIS، حالت بوکه و بزرگنمایی دیجیتال با هوش مصنوعی تلفیق شده تا عکس‌هایی شفاف ثبت کند. همچنین تشخیص حرکت هوشمند در عکس‌ها به دلیل هوش مصنوعی ثبت تصاویر شفاف‌تر و واضح‌تری را در حال حرکت امکان‌پذیر می‌کند.

هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد
باتری ۴ هزار میلی‌آمپری این گوشی از فناوری شارژ سریع با ولتاژ پایین ۴.۵v/5A بهره می‌برد که باتری دستگاه را در مدت ۱۰ دقیقه از یک تا ۲۰ درصد شارژ می‌کند و در مدت ۳۰ دقیقه این میزان به ۸۵ درصد می‌رسد.
در گوشی‌های سری Mate 10 موتور هوش مصنوعی از نرم‌افزارهای مرتبط با این فناوری پشتیبانی می‌کند که شامل یک مترجم است که تجربه جدیدی در حوزه ترجمه متون، صحبت‌ها و عکس‌ها برای کاربران به ارمغان می‌آورد و می‌توان گوشی را به مانتیورهای بزرگ متصل کرد که تجربه کاربری شبیه کامپیوترهای شخصی را برای کاربران به همراه دارد.

هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد
هوواوی همچنین در این مراسم از گوشی Mate 10 Lite رونمایی کرد که با وجود قیمت کمتر، از ویژگی‌هایی همچون نمایشگر FullView و چهار دوربین برخوردار است.
هوواوی دوربین سلفی این گوشی را دوگانه ارایه کرده است که ثبت عکس‌های سلفی را در محیط‌های کم‌نور و نیز فلش امکان‌پذیر می‌کند.
بدنه این گوشی هم فلزی است و با قیمت مناسب‌تری نسبت به Mate 10 در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
در این مراسم همچنین اعلام شد که هوواوی رویداد یک هفته‌ای را از سه شنبه ۷ آذر به مدت یک هفته در طبقه هفتم بازار چارسو برگزار می‌کند و با دعوت از گروه‌های مختلف و مشتریان علاقمند، فناوری‌های به کار رفته در گوشی‌های سری Mate 10 در محیطی جذاب برای آنها به نمایش گذاشته و فرصت آشنایی نزدیک با مزیت‌های گوشی‌های پرچم دار هوواوی برای آنها فراهم است.

هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد هوواوی از گوشی‌های سری میت ۱۰ در ایران رونمایی کرد
در این رویداد فضایی تحت عنوان Experience Zone (محدوده تجربی) در نظر گرفته شده که در آن با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف توانمندی‌های گوشی‌های Mate 10 Pro ، Mate 10 ، Mate 10 lite و PORSCHE DESIGN Mate 10 برای مشتریان جهت تجربه و مشاهده از نزدیک فراهم شده است.
در پایان نیز حمید شاهرخ‌نیا، مدیر خدمات پس از فروش هوواوی اعلام کرد که سرویس Free PickUp و Delivery برای گوشی‌های پرچمدار هوواوی درنظر گرفته شده که در واقع شامل خدمات VIP Service است و گوشی‌های سری میت را از در منزل از مشتری تحویل گرفته و پس از رفع مشکل گوشی، در منزل به مشتری تحویل داده می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا