روزی ۵۵۰ هزار دستگاه «آیفون ایکس» تولید می‌شود

اپل با ارسال یک نامه به سرمایه‌گذاران خود گفت که به راحتی می‌تواند به نیاز بازار جهانی پاسخ دهد و هم‌اکنون روزی ۴۵۰ تا ۵۵۰ هزار دستگاه «آیفون ایکس» تولید می‌شود.

موبنا – گوشی هوشمند «آیفون ایکس» از جمله محصولاتی محسوب می‌شود که تولید آن بسیار دشوار است. بیشتر از یک ماه از زمان عرضه جهانی «آیفون ۸» و «آیفون ۸ پلاس» طول کشید تا این محصول وارد بازار شود و در ابتدا هر کاربری که این محصول را خریداری می‌کرد می‌بایست بین ۵ تا ۶ هفته منتظر می‌ماند تا گوشی را در اختیار بگیرد.

البته شرایط به سرعت تغییر کرد هم‌اکنون در بسیاری از نقاط جهان کاربران با گذشت یک تا دو هفته از زمان سفارش دستگاه می‌توانند آن را خریداری کنند. اپل همچنین از امروز ۱۳ کشور دیگر را به مجموع کشورهایی که «آیفون ایکس» در آنها عرضه می‌شود اضافه کرد.

کارشناسان می‌گویند نحوه توزیع کنونی «آیفون ایکس» می‌تواند دو معنی داشته باشد. نخست اینکه شرکت اپل ابتدا تعداد زیادی از این دستگاه تولید کرده بود تا توزیع آسان‌تر باشد و در فرضیه دیگر گفته می‌شود که میزان درخواست جهانی برای خرید این محصول کاهش یافته است.

روزی ۵۵۰ هزار دستگاه «آیفون ایکس» تولید می‌شود

به گفته «مینگ-چی کو» تحلیلگر سرشناس KGI شرکت اپل هم‌اکنون میزان تولید «آیفون ایکس» را افزایش داده است. اپل با ارسال یک نامه به سرمایه‌گذاران خود گفت که به راحتی می‌تواند به نیاز بازار جهانی پاسخ دهد و هم‌اکنون روزی ۴۵۰ تا ۵۵۰ هزار دستگاه «آیفون ایکس» تولید می‌شود که این رقم نسبت به فروش روزانه ۵۰ تا ۱۵۰ هزار دستگاه گوشی در هفته‌های نخست توزیع بسیار بیشتر است.

آقای کو پیش‌بینی کرده است که شرکت اپل در روز نخست عرضه این محصول بین ۲ تا ۳ میلیون دستگاه از آن را به فروش رساند که این مسئله نشان می‌دهد استقبال از «آیفون ایکس» بسیار زیاد بوده است. با توجه به اینکه تولید این محصول بیشتر شده است، اپل هم با سرعت بیشتری گوشی را به دست مردم می‌رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا