سقوط دختر ۲۰ ساله از طبقه دوم به خاطر عکس سلفی

حدود دو هفته قبل خانم کِلی در خانه خود در منطقه توتینگ لندن به سر می‌برد و در حال گرفتن عکس سلفی بود که ناگهان از پنجره طبقه دوم خانه سقوط کرد.

موبنا – «تونی کِلی» دختر ۲۰ ساله نیوزیلندی که در شهر لندن زندگی می‌کرد به خاطر گرفتن عکس‌های سلفی بی‌شمار در سفرهای خود بین دوستان و اطرافیان شهرت فراوان داشت. به عنوان مثال، او در آخرین عکس‌های خود در مقابل برج ساعت «بیگ بِن» و «میدان ترافالگار» لندن سلفی گرفته بود.

حدود دو هفته قبل خانم کِلی در خانه خود در منطقه توتینگ لندن به سر می‌برد و در حال گرفتن عکس سلفی بود که ناگهان از پنجره طبقه دوم خانه سقوط کرد. اگرچه اطرافیان او را سریع به بیمارستان انتقال دادند، ولی این دختر جوان دچار آسیب‌دیدگی شدید مغزی شده بود و سرانجام جان خود را از دست داد.

خانواده کِلی در شبکه‌های اجتماعی یک صفحه ویژه راه‌اندازی کردند تا بتوانند با جمع‌آوری کمک نقدی جنازه دختر خود را به کشور نیوزیلند برگردانند و این طور که گفته می‌شود تاکنون از این طریق ۳۸ هزار دلار جمع‌آوری شده است. در این میان کِلی پیش از مرگ اعضای بدن خود را اهدا کرده بود و به همین خاطر قرار است پیش از آنکه به نیوزیلند برود، اعضای بدن او در بریتانیا به بیماران نیازمند اهدا شود.

«لوسی گریفیس» دوست نزدیک «تونی کِلی» گفت: «تونی یک دختر جوان،‌ بانشاط و زیبا بود که دچار یک سانحه غم‌انگیز شد و زمانی که در لندن زندگی می‌کرد این اتفاق ناگوار برای او رخ داد. متاسفانه کِلی به دلیل آسیب‌دیدگی‌های شدید شرایط دشواری را پشت‌سر گذاشت. این پول جمع‌آوری شده به خانواده تونی کمک می‌کند تا دختر خود را به خانه برگردانند و هزینه‌های مربوطه را با آن پرداخت کنند».

طی چند سال اخیر سوانح مربوط به عکس سلفی در سراسر جهان بسیار زیاد شده است و اخبار فراوان پیرامون مرگ و میر ناشی از گرفتن عکس سلفی به گوش رسیده است.

سقوط دختر ۲۰ ساله از طبقه دوم به خاطر عکس سلفی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا