رونمایی از اوپو F5 Youth؛ یک میان رده با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی

به تازگی از اوپو F5 Youth به مثابه ی یک نسخه ی ارزان تر از گوشی F5 رونمایی شد. به همین سبب قصد آن کردیم تا نیم نگاهی به مشخصات این اسمارت فون داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید.

اوپو F5 Youth از یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰*۱۰۸۰ برخوردار است. پردازنده اش مدیاتک هلیو پی ۲۳ هشت هسته ای و پردازشگر اش Cortex-A53 می باشد.

اوپو F5 Youth

اوپو F5 Youth قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه خارجی را دارد اما با این حال خود نیز از یک حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی برخوردار است، حافظه ی رم نیز ۳ گیگابایتی است.

دوربین هایی که برای این گوشی در نظر گرفته شده به نسبت قیمتی که این گوشی دارد می توانند کاربر را راضی نگاه دارند. دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی است و دریچه دیافراگم اش f/2.2، و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است و دریچه دیافراگم اش f/2.0. برای دوربین پشتی از یک فلاش ال ای دی پر نور استفاده شده و برای دوربین جلو نیز به هنگام ثبت تصویر در محیط های کم نور، نورِ نمایشگر بسیار افزایش می یابد تا بتواند نوری مناسب برای ثبت عکس ایجاد کند.

باتری این گوشی جدید، ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل آن اندروید ۷.۱ است. لازم به ذکر است که اوپو F5 Youth از سنسور اثر انگشت و فناوری تشخیص چهره نیز برخوردار می باشد. این گوشی در حال حاضر با قیمتِ مناسبِ ۲۷۵ دلار در بازار فیلیپین عرضه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا