راه‌اندازی سرویس استعلام ضمانت‌نامه‌های سپامی شبکه بانکی، روی ربات بانک ایران‌زمین

بانک ایران‌زمین در راستای تاکید بانک مرکزی بر لزوم استفاده از سامانه سپام در استعلام ضمانت‌نامه بانکی ریالی در فضای شبکه‌های اجتماعی این امکان را روی ربات خود، راه‌اندازی کرد.

موبنا – به گزارش موبنا، بنابر اعلام بانک ایران زمین، این بانک در راستای تاکید بانک مرکزی بر لزوم استفاده از سامانه سپام در استعلام ضمانت‌نامه بانکی ریالی و سهولت مشتریان، استفاده از این امکان در فضای شبکه‌های اجتماعی این امکان را روی ربات این بانک، راه‌اندازی کرد.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به منظور جلوگیری از برخی مشکلات و ابهامات و نیز به منظور اعمال نظارت و کنترل بیشتر از سوی این نهاد نظارتی، بانک‌ها و موسسات مالی موظف کرد به ازای صدور هر ضمانت‌نامه بانکی، نسبت به اخذ یک شماره اختصاصی از سامانه پیام‌رسانی الکترونیکی مالی بانک مرکزی (سپام) اقدام کنند.
بر همین اساس بانک‌ها و موسسات مالی موظفند هریک از رویدادهای صدور، اصلاح، تمدید، پرداخت، خاتمه و ابطال ضمانت‌نامه‌های بانکی را مطابق با مفاد «دستورالعمل ناظر بر ضمانت‌نامه‌های بانکی (ریالی)» در این سامانه ثبت کنند.
از این رو بانک ایران‌زمین با توجه به استقبال مشتریان و مخاطبین همچنین گسترش ارائه خدمات در فضای شبکه‌های اجتماعی این امکان را برای عموم مخاطبان فراهم کرده که از طریق ربات بانک ایران زمین ضمانت‌نامه‌های سپامی را استعلام گرفته و از صحت آن با خبر شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا