معرفی تکنولوژی های پر درآمد سال ۲۰۱۸

تکنولوژی در دنیای امروز هر روز بیش از روز پیشین به تمامی عرصه های زندگی نفوذ می کند. به گونه ای که در حال حاضر از تکنولوژی های متعددی می توان درآمد کسب کرد. اما در این بین، برخی تکنولوژی های نو ظهور و قابل پیشرفت وجود دارند که می توانند در آینده ای نزدیک بازار خوبی برای کسب درآمد باشند. این تکنولوژی ها را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

 

۱- واقعیت مجازی:

واقعیت مجازی یک تکنولوژی خیلی نوظهور نیست، چرا که در دهه ی ۶۰ نیز از آن استفاده می شده است، اما در ماه های اخیر است که توانسته با قدرتی بسیار به عنوان یکی از منابع قوی در قسمت تکنولوژی شناخته شود، به گونه ای که بسیاری از شرکت ها با استفاده از آن می خواهند خود را در دنیای رقابت بالا ببرند. به عنوان مثال، فیسبوک بیش از ۲ میلیارد دلار صرف خرید شرکت آکیولس کرد و این خود اثباتی بر این امر است که واقعیت مجازی به یکی از غول های دنیای تکنولوژی تبدیل شده است.

 

۲- یادگیری ماشین:

امروزه در هوش مصنوعی یک شاخه ی کاربردی با نام یادگیری ماشین وجود دارد که به سبب تقاضای زیاد می تواند جزوِ پردرآمد ترین قسمت های تکنولوژیِ امروز باشد. یادگیری ماشین در حقیقت مربوط به مطالعه ی پیشبینی و تشخیص الگو در حیطه ی دانش های کامپیوتری است.

 

۳- هک اخلاقی:

با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت امنیت دستگاه ها، روش های هک نیز پیشرفت می کنند و به همین سبب است که هنوز هم با وجود این همه پیشرفت در دنیای تکنولوژی نمی توان از دست حملات امنیتی به طور کامل گریخت. به همین سبب برخی شرکت ها هکرهایی را استخدام می کنند تا بتوانند مناطق آسیب پذیر سایتشان را تشخیص داده و آن ها را مورد ترمیم قرار دهند. این هکرها در اصطلاح، هکر اخلاقی نامیده می شوند.

 

۴- بلاک چین:

بلاک چین یکی دیگر از تکنولوژی هایی است که در آینده ای نزدیک درآمدی بسیاری از آن حاصل می شود. بلاک چین، عموماً در ارتباط با بیت کوین است و این امکان را برای توسعه دهندگان فراهم می سازد که بتوانند برنامه های غیر متمرکز را در وب با شفافیت و امنیتی بالا بسازند.

 

۵- اینترنت اشیاء:

اینترنت اشیاء نیز از جمله تکنولوژی هایی است که می تواند موجب درآمدزایی بسیار بالایی شود. این تکنولوژی تعاریف متعددی دارد، اما به صورت کلی با استفاده از این تکنولوژی می توان اشیاء را به اینترنت متصل کرد و آن ها را به وسیله ی گوشی موبایل مدیریت نمود.

دکمه بازگشت به بالا