۹۰ درصد سطح روی «گلکسی اس۹» نمایشگر لمسی است

«گلکسی اس۹» نسبت به مدل‌های کنونی بیشترین سهم از سطح روی گوشی را به نمایشگر لمسی اختصاص می‌دهد و پیش‌بینی شده است که بین ۸۹ تا ۹۰ درصد سطح روی دستگاه نمایشگر لمسی باشد.

موبنا – انتشار شایعات در مورد پرچمدار بعدی سری گوشی‌های گلکسی سامسونگ همچنان ادامه دارد و منابع آگاه اخبار جدیدی را در مورد آن منتشر کرده‌اند. در جدیدترین خبرها گفته شد «گلکسی اس۹» به گونه‌ای طراحی شده است که بیشترین استفاده را از سطح روی دستگاه می‌برد قابی که اطراف نمایشگر به کار گرفته شده بسیار باریک است.

به گفته منابع آگاه، گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» نسبت به مدل‌های کنونی بیشترین سهم از سطح روی گوشی را به نمایشگر لمسی اختصاص می‌دهد و پیش‌بینی شده است که بین ۸۹ تا ۹۰ درصد سطح روی دستگاه نمایشگر لمسی باشد. این مسئله به آن معنی خواهد بود که وقتی این دستگاه الکترونیکی را در دست می‌گیرید نوار بسیار باریکی از آن به بدنه اختصاص یافته است و بخش اعظم دستگاه نمایشگر لمسی است.

۹۰ درصد سطح روی «گلکسی اس۹» نمایشگر لمسی است

در مقایسه این محصول با دیگر گوشی‌هایی که بیشترین درصد روی آنها به نمایشگر اختصاص یافته است می‌توان به «گلکسی اس۸» اشاره کرد که ۸۴ درصد سطح روی آن شامل نمایشگر می‌شود و لازم به ذکر است بیشترین گوشی‌هایی که هم‌اکنون نمایشگر بزرگ را در اختیار کاربران می‌گذارند بین ۷۸ تا ۸۲ درصد از سطح روی آنها به نمایشگر لمسی اختصاص یافته است.

شرکت سامسونگ به منظور رفع مشکلات مهندسی در این بخش سطح کرده است در بخش پایین دستگاه فقط یک نوار باریک را به بدنه اختصاص دهد و در بخش بالای گوشی نیز نوار باریکتر نسبت به مدل اس۸ در نظر گرفته شده است تا حسگرهای مربوطه در آن جاسازی شود.

البته باید توجه داشته باشید این اطلاعات غیررسمی است و سامسونگ تصمیم دارد اوایل سال جدید میلادی در نمایشگر CES 2018 از پرچمدار بعدی خود رونمایی کند. پیش‌بینی شده است که هر دو گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» سامسونگ با نمایشگر OLED وارد بازار شوند و ژانویه بعدی کاربران بتوانند نسخه نهایی آن را مشاهده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا