رقابت تنگاتنگ نمایشگر «گلکسی اس۹» سامسونگ با «آیفون ایکس»

گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» سامسونگ نمایشگر OLED با کیفیت بالاتر نسبت به مدل کنونی را شامل شده است.

موبنا – منابع آگاه می‌گویند گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» سامسونگ نسبت به مدل کنونی در بسیاری از بخش‌ها به‌روز شده است و این خبر در گزارش‌های مختلف تایید شده است. گوشی هوشمند مذکور طراحی مشابه «گلکسی اس۸» دارد و سامسونگ در آن روی نوآوری‌های نرم‌افزاری و قابلیت‌های جدید تاکید کرده است.

یک منبع آگاه امروز گزارش داد که گوشی هوشمند «گلکسی اس۹ پلاس» سامسونگ مدل بهتر و پیشرفته‌تری در بین این دو پرچمدار جدید شرکت کره‌ای است و سامسونگ به احتمال قوی یکی از قابلیت‌های گوشی هوشمند «آیفون ۷» را در آن کپی می‌کند. البته گفته می‌شود که سامسونگ قادر نیست به سرعت از قابلیت‌های آیفون کپی‌برداری کند و به همین خاطر سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی صاحب دستگاه در مدل بعدی پرچمدار سامسونگ دیده نمی‌شود.

رقابت تنگاتنگ نمایشگر «گلکسی اس۹» سامسونگ با «آیفون ایکس»

لازم به ذکر است که بعد از اپل، سامسونگ بزرگترین شرکتی است که از فروش «آیفون ایکس» بیشترین سود را می‌برد. این شرکت کره‌ای نمایشگر یکپارچه OLED در گوشی «آیفون ایکس» را تولید کرده است و گفته می‌شود این قطعه باکیفیت‌ترین نمایشگری بوده است که سامسونگ تاکنون به تولید رسانده است. البته باید توجه داشت نمایشگر «آیفون ایکس» گران‌ترین قطعه در این گوشی هوشمند محسوب می‌شود.

با این توضیحات گفته می‌شود که گوشی هوشمند «گلکسی اس۹» سامسونگ نمایشگر OLED با کیفیت بالاتر نسبت به مدل کنونی را شامل شده است. اگرچه کیفیت نمایشگر «گلکسی نوت ۸» سامسونگ نسبت به مدل «گلکسی اس۸» ارتقا یافته بود، ولی شرکت سامسونگ بالاترین کیفیت نمایشگرهای OLED را در پرچمدار خود عرضه نکرد و هنوز این فرصت را دارد که گوشی بعدی خود را با چنین نمایشگری وارد بازار کند.

ولی باید گفت کیفیت نمایشگر تنها موردی نیست که سامسونگ برای «گلکسی اس۹» به آن توجه می‌کند. یک منبع آگاه به خبرگزاری «سام‌موبایل» توضیح داد که «گلکسی اس۹» با طراحی متفاوت نمایشگر وارد بازار می‌شود و از آن به عنوان گوشی هوشمندی یاد می‌شود که بیشترین درصد نمایشگر روی سطح اصلی دستگاه را شامل می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا