مدل بعدی گوشی «کی‌وان» در دست تولید

در حالی که هنوز اندازه نمایشگر دستگاه مشخص نیست، کارشناسان می‌گویند کیفیت آن ۱۰۸۰ در ۱۶۲۰ پیکسلی و تناسب آن ۳:۲ است. این گوشی هوشمند همچنان صفحه‌کلید سخت‌افزاری بلک‌بری را شامل می‌شود و عمر باتری آن ارتقا یافته است.

موبنا – پایان اکتبر ۲۰۱۷ یعنی حدود یک ماه قبل گفته شد که شرکت بلک‌بری تصمیم دارد مدل بعدی گوشی هوشمند «کی‌وان» خود را تولید کند. منابع آگاه در آخرین گزارش خود توضیح دادند که این گوشی هوشمند هم‌اکنون با مدل BBF100-1 در حال توسعه است و از آنجایی که مدل بعدی محصول یاد شده محسوب می‌شود، به احتمال قوی با نام «کی‌تو» به دست کاربران می‌رسد.

برای این گوشی هوشمند تراشه میان‌رده «اسنپدراگون ۶۶۰» در نظر گرفته شده است. در حالی که هنوز اندازه نمایشگر دستگاه مشخص نیست، کارشناسان می‌گویند کیفیت آن ۱۰۸۰ در ۱۶۲۰ پیکسلی و تناسب آن ۳:۲ است. این گوشی هوشمند همچنان صفحه‌کلید سخت‌افزاری بلک‌بری را شامل می‌شود و عمر باتری آن ارتقا یافته است.

مدل بعدی گوشی «کی‌وان» در دست تولید

بر اساس اخبار موجود، این گوشی هوشمند امروز به مرکز استانداردسازی گیک‌بِنچ رفته است و روی سایت اینترنتی این مرکز مشخصات آن اعلام شده است. بر این اساس تایید شد کد توسعه این گوشی هوشمند  BBF100-1 است و برای آن تراشه «اسنپدراگون ۶۶۰» با هشت هسته پردازشگر در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۶ گیگابایتی اشاره کرد.

علاوه بر این سایت هلندی شرکت «تلفن‌آبونمنت» هم اعلام کرد که آزمایش‌های اصلی مرکز «گیک‌بِنچ» روی این گوشی هوشمند انجام شده است و به دلیل شناسایی یک اختلال نرم‌افزاری، قرار است بررسی‌های مجدد روی آن صورت گیرد.

بر اساس تست‌های صورت گرفته امتیاز اختصاص یافته به این گوشی به‌ازای هر هسته پردازنده آن ۱۵۳۲ بوده است. قرار است این گوشی هوشمند با قیمت ارزان اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به صورت رسمی معرفی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا