«گلکسی اس۸» سامسونگ سرخ‌پوش شد‌ (+عکس)

«گلکسی اس۸» به رنگ «قرمز کبود» چهار روز پس از آغاز فروش «آیفون ایکس» اپل در کره جنوبی به دست کاربران این کشور می‌رسد.

موبنا – شرکت سامسونگ اعلام کرد که قصد دارد نسخه ویژه گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» را به رنگ قرمز وارد بازار کند. این گوشی هوشمند از نظر امکانات داخلی با نسخه‌ای که هم‌اکنون در بازار فروخته می‌شود هیچ تفاوتی ندارد، قیمت آن با مدل کنونی کاملا مشابه است و البته پیش‌بینی شده است که در مرحله نخست فقط وارد کشور کره جنوبی شود.

«گلکسی اس۸» سامسونگ سرخ‌پوش شد‌ (+عکس)

رسانه‌های محلی در کره جنوبی امروز گزارش دادند که نسخه جدید گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» به رنگ «قرمز کبود» ساخته شده است و از تاریخ ۲۸ نوامبر یعنی حدود یک هفته دیگر فروش آن آغاز می‌شود. هنوز به طور دقیق تصمیم گرفته نشده است که این گوشی هوشمند در کدام کشورها به فروش برسد. با این وجود پیش‌بینی شده است که در تاریخ یاد شده کاربران در کره جنوبی به این محصول دسترسی داشته باشند.

«گلکسی اس۸» سامسونگ سرخ‌پوش شد‌ (+عکس)

«گلکسی اس۸» به رنگ «قرمز کبود» چهار روز پس از آغاز فروش «آیفون ایکس» اپل در کره جنوبی به دست کاربران این کشور می‌رسد و البته بعید به نظر می‌رسد که این محصول قرمز رنگ بتواند روی بازار و فروش پرچمدار اپل تاثیر بگذارد. لازم به ذکر است هر سه اپراتور موبایلی بزرگ کره جنوبی اعلام کردند که به صورت همزمان فروش گوشی هوشمند «آیفون ایکس» را آغاز می‌کنند و هفته گذشته چند دقیقه پس از آغاز پیش‌فروش گوشی توسط آنها،‌ موجود گوشی هر سه شرکت به پایان رسید.

«گلکسی اس۸» سامسونگ سرخ‌پوش شد‌ (+عکس)

نسخه «قرمز کبود» گوشی هوشمند «گلکسی اس۸» سامسونگ آخرین رنگ در نظر گرفته شده برای پرچمدار شرکت کره‌ای محسوب می‌شود تا سامسونگ حدود دو ماه دیگر در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی در جریان نمایشگر جهانی CES 2018 از پرچمدار بعدی خود یعنی «گلکسی اس۹» رونمایی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا