سال آینده منتظر مدل جدید آیفون ارزان باشید

در گزارش‌های رسیده از سوی خبرگزاری‌های هندی اعلام شد گوشی هوشمند «آیفون اس‌ای ۲» همچنان نمایشگر ۴ اینچی دارد که پردازنده A10 اپل را شامل می‌شود.

موبنا – شرکت اپل تصمیم دارد سری گوشی‌های ۴ اینچی خود را به‌روز کند و سال آینده مدل دیگری از آیفون‌های ارزان را به دست کاربران جهانی برساند. این گوشی هوشمند به احتمال قوی با نام «آیفون اِس‌ای ۲» وارد بازار می‌شود وظیفه ساخت آن به یکی از شرکت‌های مورد اطمینان اپل یعنی «ریستون» واگذر شده است.

اوایل سال جاری میلادی تولید انبوه نسخه کنونی گوشی هشمند «آیفون اس‌ای» در شرکت هندی «ریستون» آغاز شد و درخواست برای خرید این گوشی هوشمند در کشور هند به گونه‌ای زیاد بود که این اتفاق باعث شد هند به دومین بازار بزرگ جهان برای فروش گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. قیمت ارزان این مدل از آیفون مهم‌ترین عاملی بود که باعث شد مردم هند با میانگین درآمد کم هم بتوانند گوشی اپل را در اختیار داشته باشند.

لازم به ذکر است شرکت هندی «ریستون» نه تنها گوشی هوشمند «آیفون اس‌ای» را با موفقیت تولید کرد، بلکه اپل وظیفه ساخت «آیفون ۸» را هم به آن واگذار کرد تا نیاز محلی برای گوشی جدید خود را به کمک این شرکت تامین کند و در مرحله بعدی تولید «ریستون» را به قدری بالا ببرد که آیفون‌های ساخته شده در آن وارد بازار جهانی شوند.

سال آینده منتظر مدل جدید آیفون ارزان باشید

مدل کنونی گوشی هوشمند «آیفون اس‌ای» که نسخه به‌روز شده گوشی قبلی «آیفون ۵اس» محسوب می‌شوند به پردازنده A9 مجهز شده‌اند که این تراشه در گوشی‌های «آیفون ۶اس» و «آیفون ۶اس پلاس» مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و حسگر «تاچ آی‌دی» اشاره کرد. این گوشی با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی فروخته می‌شود و قیمت پایه برای آن ۳۵۰ دلار در نظر گرفته شده است.

در گزارش‌های رسیده از سوی خبرگزاری‌های هندی اعلام شد گوشی هوشمند «آیفون اس‌ای ۲» همچنان نمایشگر ۴ اینچی دارد که پردازنده A10 اپل را شامل می‌شود. این گوشی هوشمند رم ۲ گیگابایتی را در خود جا داده است و با حافظه داخلی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد. دوربین اصلی دستگاه ۱۲ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن به حسگر ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری دستگاه نسبت به مدل قبلی ارتقا یافته و ظرفیت آن ۱۷۰۰ میلی‌آمپری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا