پرچمدار بعدی شائومی: نمایشگر ۶ اینچی با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵

این گوشی جدید نمایشگر ۶ اینچی را در خود جا داده است که نمایشگر یاد شده از نوع AMOLED است و سامسونگ وظیفه ساخت آن را برعهده دارد.

موبنا – شرکت چینی شائومی که از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود تصمیم دارد سال آینده پرچمدار پرقدرتی را وارد بازار جهانی کند. گزارش‌های جدید منتشر شده از سوی منابع آگاه حاکی از آن که محصول یاد شده در سال ۲۰۱۸ میلادی با نام «شائومی می۷» وارد بازار شود.

اگرچه این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، ولی منابع آگاه با اطمینان کامل اعلام کردند که گوشی هوشمند جدید شرکت شائومی عضو جدید سری گوشی‌های «می» این شرکت محسوب می‌شود و یک نمایشگر یکپارچه دارد که تا لبه‌های دستگاه امتداد یافته است و قاب باریکی اطراف آن وجود دارد که شرکت شائومی هم‌اکنون دو گوشی هوشمند «می میکس» و «می میکس ۲» را هم به همین شکل ساخته است.

طراحی سری گوشی‌های «می میکس» شرکت شائومی کاملا منحصر به فرد است. ولی باید گفت این گوشی‌ها به صورت سنتی دوربین دیجیتالی را روی بدنه شامل می‌شود و پرچمدار جدید با آنها متفاوت است. گوشی جدید این شرکت چینی قابلیت پشیتبانی از شارژر بی‌سیم دارد و قسمت پشت بدنه آن هم از جنس شیشه ساخته شده است.

پرچمدار بعدی شائومی: نمایشگر ۶ اینچی با پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵

مهم‌ترین تفاوت میان «می ۷» و مدل قبلی آن به نمایشگر دستگاه مربوط می‌شود. این گوشی جدید نمایشگر ۶ اینچی را در خود جا داده است که نمایشگر یاد شده از نوع AMOLED است و سامسونگ وظیفه ساخت آن را برعهده دارد که این نمایشگر از استاندارد ۱۸:۹ پیروی می‌کند. این بخش با نمایشگر ۵.۲ اینچی مدل «می ۶» که از استاندارد ۱۶:۹ پیروی می‌کرد و مبتنی بر فناوری Full HD ساخته شده بود کاملا متفاوت است.

شرکت شائومی همچنین علاقه زیادی به فناوری تشخیص سه‌بعدی چهره دارد و از این رو می‌خواهد فناوری مشابه «آیفون ایکس» برای باز کردن قفل گوشی را در پرچمدار بعدی خود مورد استفاده قرار دهد.

برای این گوشی هوشمند پیشرفته از تراشه «اسنپدراگون ۸۴۵» استفاده شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۶ گیگابایتی و باتری ۳۳۵۰ میلی‌آمپری آن اشاره کرد. دوربین اصیل این گوشی هوشمند دو حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 را در خود جا داده است و پیش‌بینی می شود که این گوشی زیبا و پرقدرت با میانگین قیمت ۴۰۰ دلار وارد بازار جهانی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا